7.2 кВт безжично зареждане за Tesla Model S от Plugless Power

Компоненти

В този блог: След Nissan LEAF и Chevy Volt, Plugless прави безжично зарядно и за Tesla Model S.

Компанията започна да приема поръчки за новата система, която за начало се предлага само за Model S със задно предаване и се очаква първите доставки да започнат през април и по-късно през годината за AWD Model S версиите...

Стандартно, системата на Plugless Power се състои от заряден трансмитер (подложка), монтирана на бетонов под. Това с бетона е задължително поне според изискването на Plugless. Трансмитерът е свързан с контролер с 50A главен предпазител.

Другата част на системата е адаптер монтиран вътре в електромобила, но за него Plugless не предоставя информация. Дават обаче три години гаранция на устройството и монтажа, включително поемат ремонта на електромобила, ако системата предизвика проблем. С други думи, явно са я тествали достатъчно и я смятат за надеждна.

Максималната мощност на зареждане е 7.2 кВт, което значи около десетина часа за пълно зареждане на Model S. Разстоянието между трансмитера на пода и адаптера в колата трябва да е около 10 см.

Засега от Tesla няма някакви официални индикации, че компанията одобрява устройството. Като цяло, на този етап екипът на Tesla смята безжичното зареждане за компромисно, заради загубите и малката мощност.

По усъвършенстване на технологията обаче работят много компании и тези показатели ще се подобряват все повече. С 22 кВт безжично зареждане и 95% ефективност, например, нещата биха изглеждали много добре.

Цената на Plugless системата за Tesla Model S все още не е известна – на сайта на Plugless има само $244 депозит – но за сравнение, тази за Nissan LEAF струва $1,540.

От: Electek


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (3)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий....
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби.....

Zlatanski
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки - сега само през URL.

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения