По време на онлайн конференцията Twaice в Мюнхен през януари 2022, Джеф Дан от екипа разработващ т. нар. милионна батерия за Tesla акцентира върху промяна във фокуса на екипа по отношение на тази нова ултра батерия.

Обикновено кръстосваме България с нашия сервизен Renault ZOE и дългите пътувания отнемат време. Колата минава повечето разстояния в България с едно междинно АС зареждане, което отнема час и половина до 2 часа. С DC зареждане е различно. И нещата през август 2021 г. с DC зареждането в България вече са различни.

Hyundai ли е, Ioniq ли е...? За 5 е ясно.

Ето го първия пристигнал в България. Сребрист (харесва ми), остричък, бърз на зарядката - 800-волтова - но и тотално различен от първия като поколение.

Колега ме насочи към кратко видео за задното окачване на Mustang Mach-E, с подробности, които имат значение за това новото електро на Ford да е под 100,000 лв. Което, от своя страна, обикновено е по-атрактивно да го боднеш в заглавието, за разлика от носачи или полуоски.

IONIQ вече е самостоятелна марка. На старта сме с IONIQ 5 и петичката ни е позната сигнатура от друга марка/серия като при Hyundai седи съвсем семпличко, без никакви други цифрови добавки. Малка буквоигра със 5ареждането в заглавието и вече се пускаме към първите впечатления от засечките по станциите (в германско).

Това започна странно. Отначало нещата се замъглиха, после започнаха да се проясняват.

Почти обедно време е и семейно се плъзваме в нов Volkswagen ID.3 за малка винена ваканция, даже съвпадаща с Трифон.