В този блог: Второто поколение корейски батерии удвояват пробега на електромобилите.

В петък корейската компания LG Chem обяви, че през 2016 г. планира да започне доставки на батерии за електромобили, които осигуряват пробег от над 300 км с едно зареждане...

В този блог: Редизайн и нов Chevrolet Volt от 2016 г., но не и Opel Ampera.

Според Automotive News Europe, която цитира хора, запознати с нещата в компанията, слабите продажби на Ampera са причината моделът да бъде спрян от производство...

В този блог: Renault Trucks тества 16-тонен електрически камион в Париж заедно с Guerlain.

Guerlain е един от най-старите френски производители на парфюми, а след гамата от леки електромобили Renault явно иска да пробва как ще се получават нещата с доставките с возила на ток в по-тежкия клас...

В този блог: BMW в преговори с FIA за генерален спонсор на Formula E.

Ето сега, ако някой се е съмнявал в ангажимента на BMW за електрическата мобилност, със заявка за генерален спонсор на Formula E баварците ясно показват какви са им намеренията за електромобилите...

В този блог: Седем месеца интензивно шофиране не оказват почти никакво влияние върху батерията на Model S.

Норвежецът Бьорн Ниланд явно си кара доста електромобила. Има хора, които карат и много повече, но средно 250 км дневно са си километраж. Така, за седем месеца Бьорн има около 53,000 км зад волана на своя Model S...

В този блог: Tesla Model III от 2017 – новата конкуренция за германския среден клас.

Човекът начело на Tesla, Елон Мъск, си е избрал английския Auto Express, за да разкрие плановете на компанията си за конкурент на бъдещия електро вариант на BMW 3-Серия – новият електромобил от среден клас, който трябваше да се казва Model E. Името обаче наистина е изненадващо (и близо до "Е", макар и само визуално, когато е обърнато) – Мъск потвърждава, че ще бъде Tesla Model III...