В този блог: Забавяне в доставката на BMW i3, лошо обслужване и промени в опциите карат клиент да го откаже.

Поръчваш си специално издание на BMW i3, чакаш го с месеци, а междувременно караш Tesla Model S. И когато идва време да си получиш електрическото BMW, вече не го искаш. Такава история има и подробностите са странни...

В този блог: Какво кара Toyota да настоява толкова за водорода като горивото на бъдещето?

Не искаме да звучим като заклети бензинджии, отхвърлящи електромобилите, затова на свой ред не отхвърляме колите с водородни горивни клетки от гледната ни точка на предпочитания към чисто електрическите коли. И понеже по мрежата излизат интересни сравнения между последните, които засега далеч не са в полза на водорода, ето как стоят нещата при едно такова, на което попаднахме...

В този блог: Поредната Tesla Supercharger станция е във Франция, а до края на 2015 г. компанията планира да покрие цяла Западна Европа.

Tesla Motors продължава методично да разширява мрежата си от станции, на които електрическият Model S може да се зарежда безплатно, завинаги. До края на 2015 г. Източна Европа не е в планираното разширение, но то ще стигне и до нас в следващия период на развитие на мрежата...

В този блог: Как се разглобяват на части батерията и мотора на Chevrolet Volt.

Много обичаме да си бърникаме из колите и това, че електромобилите са с високоволтови системи гаранция няма да ни спира. Още повече че са нова за нас технология и ще искаме да видим какво има отвътре. Ми хайде направо да видим, че попаднахме на едно видео за "разкостване" на Chevrolet Volt...

В този блог: Екип на ADAC взима разстоянието от Лайпциг до Мюнхен за малко над 8 часа с VW e-Golf.

Точно смятаме колко време ще ни отнеме да закараме нашия Рено Туизи от София до Банско и попадаме на интересен тест на германската ADAC – с новия електро VW e-Golf от Мюнхен до Лайпциг и обратно. За Туизи ще са ни нужни две междинни спирания, че е 140 км маршрут, но нито колата има вградено бързо зарядно, нито бързи зарядни станции има по пътя. VW e-Golf обаче има бордово бързо зарядно, а в Германия вече не липсват бързи зарядни станции. Ето преживелицата...

В този блог: Nissan подменя за своя сметка изгубила повече от нормалното капацитет батерия на LEAF в гаранция.

Един от въпросите, които се случва да ни задават за електромобилите, е "Какво правим с батерията, ако се скапе?" Уместно питане и ето една история, която дава точен отговор – производителят заменя батерията за своя сметка...