В този блог: Цената на батерията на Tesla Model S 85 e малко под $45,000 и включва безплатно зареждане до живот.

Все си задавам този въпрос и със сигурност далеч не съм само аз – "С какво покриват безплатното зареждане на Tesla Model S?" Вероятно я има и на други места тази информация, но аз я открих в един потребителски коментар...

В този блог: VW пусна e-Golf в Германия – 10 сек. от 0-100 ускорение и до 190 км пробег.

Очаквахме го, но без особен шум, просто ей така, разбираме, че електрическият VW Golf, наречен с краткото e-Golf, вече се продава в Германия и базовата цена е €34,900. Честито, сега една от най-масовите коли в Европа върви и на ток...

В този блог: Tesla Motors действа по нови бързи зарядни, дето да се справят с повече електромобили наведнъж.

"ОК, ама кажи ми какво правим като станат повече електромобилите? Дори и на бърза зарядна ще има да си чакаш!" Този въпрос не е като да не го виждам от време в коментари под блогове в eCars.bg. Има си резон, защото засега дори бързото зареждане си взима половин час. И като са малко станциите, а много колите, ей ти потенциална беля...

В този блог: На шуко кабела на ZOE му викат авариен, ама ние май ще си му викаме стандартен.

Виждам, че на германския Renault Z.E. сайт сред опциите за зареждане на Renault ZOE вече има и кабел с обикновен щепсел. Супер, викам си, най-после, че досега имаше само кабел със 7-пинов Mennekes щепсел в двата края. То има причина да е такъв – зарядното на ZOE е супер мощно (43 кВ), та обикновено шуко няма как да се справи на такава мощност...

В този блог: Тест му е майката – пробваш, засичаш и виждаш точно колко ти е по-евтино и по-чисто с електро кола.

Като видиш лепенка 0 грама CO2 на някоя електро кола и в най-добрия случай се чудиш "Как става това?". За нула не зная, но поне докато си карам електро колата от нея не излиза нищо. Ако има нещо мръсно, то може да идва от тока, с който зареждаш. Ако е чист, вече става интересно, а според личното откритие на хора от Космическия център Кенеди – много интересно...

В този блог: KIA се включва в предлагането на електромобили от есента на 2014 със Soul EV.

Корейският електромобил ще се предлага първо в щатите като модел 2015, което означава, че трябва да излезе на пазара в третото тримесечие на настоящата 2014 г. За Европа още не знаем, но поне данните на колата са малко по-обещаващи от тези на други сходни електромобили...