Електро минито използва технологии от BMW i3, но клетките в батерията не са от LG Chem, а от китайския производител CATL.

Нетипично за установен автопроизводител, виждаме чисто електромобилно решение в иначе конвенционален модел - отпред MINI Cooper SE е гладък и няма имитация на радиаторна решетка с ненужни отвори. Така изглеждаше концептуалният вариант на модела и е добре да видим, че визията е запазена.

Докато в Германия държавата и бизнесът продължават да обсъждат въпроса и все още не са предприети активни действия, поредна азиатска компания идва в Европа, за да произвежда батерийни клетки за електромобили.

Докато немците се занимават с това да говорят за милиарди инвестиции и да ни показват картинки на коли, които никога няма да видят бял свят, китайците продължават да взимат все по-голям дял от електромобилния пазар.

Не са много новите електромобили с подобен дизайн, които стигат до серийно производство, но шведската стартъп компания Uniti някак успя да стигне до този момент.

Няколко месеца преди официалното представяне на Porsche Taycan на автосалона във Франкфурт през септември 2019 г. тестовете на модела продължават и се появява нова информация. В мрежата попаднахме на тестване на зареждането на Taycan, което разбираме, че отначало няма да е с обявения максимум.