В този блог: Китайската компания NIO показа нов по-малък електрически SUV ES6.

За уточнение, под по-малък имаме предвид по-малък от първия модел на компанията – електрическия ES8, от който NIO твърди, че е реализирала над 10,000 от старта на продажбите по-рано тази година досега.

В този блог: Цената явно не е проблем – стига да има атрактивни електромобили, търсенето е налице.

Холандия е държава с определен стандарт и не може да е общ показател, но е известен ориентир за развитието на пазара като държава с много напреднало развитие на електрическата мобилност. От резултатите на I-PACE се вижда, че и скъпи електромобили се харчат доста добре, с уточнението, че това е валидно за определени марки и класове. Въпреки това е изненадващо да видим над 600 продадени Jaguar I-PACE в Холандия само през ноември.

В този блог: Aston Martin Works, компанията, която се грижи за дизайнерските класики на марката, ще преоборудва всички налични в електрически.

Наричат модулната трансформация с интересното име "cassette" електро задвижване, разработено на базата на компоненти от предстоящия електрически Aston Martin Rapide.

Добавяме още една важна дейност към потфолиото на eCars, с логичната стъпка в развитието на компанията да започне да предлага електромобили.

Търсенето на електрически автомобили в България се засилва и има нарастваща необходимост от специализирано предлагане на електрически превозни средства, наред с изграждането на мащабна, удобна за използване и достъпна зарядна инфраструктура.

В този блог: Заглавието може да звучи логично, но производството първоначално стартира в Мексико.

Малкият електрически FIAT беше произвеждан заради изискванията в Калифорния, а не заради желанието на компанията да го прави, но електрическата мобилност се развива и с това идват промени като тази – следващото поколение FIAT 500e ще се произвежда в Мирафиори завода на компанията в Торино.

В този блог: За постигане на огромен ръст в производството на батерии в Европа ще са нужни 30 фабрики като тази на Tesla в Невада.

Германският федерален министър на икономиката и енергията, Петер Алтмайер, иска 30 процента от глобалното производство на батерии да е в Европа до 2030 г. За това вече са направени постъпки, без на този етап да има конкретна информация за такива.