Лондонската такси асоциация иска от кмета 500 бързи зарядни

Блог
В този блог: Зарядните да бъдат само за таксита, за които да има и 150 милиона паунда помощен фонд.

Известните в цял свят лондонски таксита да бъдат заменените с алтернативни (електрически) от 2018 г. иска кметът Борис Джонсън. Такси асоциацията пък иска общината да осигури станции за зареждане и част от средствата за закупуване на новите коли...

Целта на администрацията е да прочисти града от мръсния въздух и обновяването на такси парка е част от планираните мерки. В Лондон все още се движат множество стари дизелови таксита, които "обогатяват" атмосферата с прилични количества шум и дим.

Такси асоциацията на Лондон обаче също поставя искания. Като за начало LTDA призовава кмета да инвестира в мрежа от 500 нови бързи зарядни станции из цял Лондон, на които да зареждат само таксита. В добавка от асоциацията искат зареждането до поне 80% да става за 30 до 40 минути и "да е безплатно или евтино за шофьорите".

Има и още искания. Освен 500 бързи зарядни станции асоциацията иска също така да бъде създаден фонд от 150 милиона паунда, който да помогне на такси шофьорите при купуването на първите 15,000 електро таксита. Те трябва да са от различни типове: изцяло електрически, плъгин хибриди или с водородни горивни клетки. В момента в Лондон се движат около 24,000 таксита.

Това със зареждането за 30-40 минути не го виждаме като практично по никакъв начин за такси шофьорите. При хиляди таксита на пътя и 500 бързи зарядни е по-практично да се зарежда за кратки периоди. Обикновено на станция за бързо зареждане отнема 30 мин. да напълниш батерията от 0 до 80%, но 0 означава да си на изпарения.

По-реално е да говорим за зареждания от типа на 30 до 60 %, които биха отнемали до десетина минути. Защото да стигнеш до станция и да чакаш друга кола да се зарежда половин час... не е най-добрата ситуация за един такси шофьор.

От: Transportevolved

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Хора в тази дискусия

Коментари (1)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
  1. nedi alex

хаха, забавно - всички искат! (все едно слушам интервю на млад ром ...)
Сега малко размисли - при пробег около 200км на батерии предполагам за 1 работен ден ще стигнат, т.е. в гаража на такситата автомобила може да бъде зареден спокойно; зареждането на тия 500 станции да е безплатно - това означава ли, че лондонските таксита от най-скъпи ще станат най-евтини(предполагам подръжката на електроавтомобил е далеч по-евтина от такъв с ДВГ); помощ при купуване на електроавтомобил - няма ли и сега...

хаха, забавно - всички искат! (все едно слушам интервю на млад ром ...)
Сега малко размисли - при пробег около 200км на батерии предполагам за 1 работен ден ще стигнат, т.е. в гаража на такситата автомобила може да бъде зареден спокойно; зареждането на тия 500 станции да е безплатно - това означава ли, че лондонските таксита от най-скъпи ще станат най-евтини(предполагам подръжката на електроавтомобил е далеч по-евтина от такъв с ДВГ); помощ при купуване на електроавтомобил - няма ли и сега държавна помощ/дотация при купуването им и не е ли малко пресилено да се помага няколко пъти - а останалите ...?!?
... и като се сетя, че им предстоят избори на англичаните си отговарям на въпросите

Виж още
  Прикачени
  гост
Все още няма пуснати коментари

Пусни коментар

Публикуванет на коментар като гост. Регистрирай се или се впиши в своя профил.
Прикачени (0 / 3)
Сподели своето местоположение
Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна