Засега, Tesla Supercharger-и в България нещо не се задават

Блог

В този блог: Вече е септември 2016, а няма никаква информация за Tesla Supercharger станции в България.

След поредното ни питане по мейла днес, 6 септември 2016 г. (от две години насам) към европейския Supercharger екип, отново получаваме автоматичен отговор със стандартни обяснения...

Преди всичко – само можем да имаме респект към Tesla за това, което прави. Мрежата им от зарядни станции се разпростира вече в много държави и продължава да расте.

Приятно е също и да отразиш блог като този за поредната най-голяма Supecharger станция, сега в Норвегия. Там пазарът на електромобили вече е супер оживен и е нормално компанията да инвестира. Същото важи и за други силни европейски пазари.

Да, Supercharger мрежата продължава да расте из Европа и има държави с много добро покритие. От друга страна вече втора година няма и една станция по коридора към България, който на картата на Tesla стига до Турция.

Затова ни е грижа и питаме, подбутваме, действаме, защото цяла Европа да е опасана, а по нашите земи да няма нито една Tesla зареждачка е кофти работа за нас. От една страна вероятно в Tesla гледат колко (малко) от техните коли са купени от България и затова отлагат, от друга пък сигурно има доста българи, които не купуват Tesla, защото у нас няма Supercharger-и. И ни така, ни онака...

Това е положението засега, Tesla отговаря с автоматични съобщения, Елон Мъск не казва нищо в Twitter, та за момента, Tesla Supercharger-и в България не се задават. Но идат, де, то се знае ;).

tesla-supercharger-evropa-email

Пиши до Tesla (на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.), да ги питаш защо се бавят българските Supercharger станции. Като повече хора питат и изискват, нещата стават различни.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (16)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
  1. гост

Не знам как искат да продават в БГ, като няма сервиз. Много са малко хората в БГ, които имат толкова пари и ще пътуват до Австрия за да я видят и да си я купят. Още повече, че при евентуален проблем, ремонта си е направо разправия ... пък хората с пари не обичат да се занимават ... та докато не направят сервиз и шоуруум, няма големи изгледи да продават кой знае колко повече. Аз бих си купил, но нямам парите

  Прикачени
  гост

Ако не ме лъже паметта, имаше случай в БГ, където една Тесла с леко повредено окачване, дойдоха от сервиза и си я взеха с камионче. После я върнаха поправена. И май беше безплатно, но гаранционна...... г-н Хаджистойков, ще припомни вероятно детайли...
http://www.ecars.bg/blogs/581-tesla-model-s-obikolka-bulgaria

  Прикачени
  гост

Има такива моменти, но си е тегава работа - пък и наистина е кофти да гледаш как някъде ги роят през 50 км, а в Източно Европа е абсолютна дупка. Чудесна е мрежата и което правят, просто малко да съкратят някъде временно новите бройки и да направят при нас, че да може да се пътува.

  Прикачени
  гост
  1. гост

Абе хора кой прави инвестиции в гладна България! Кой да им удари едно рамо на Суперчарджърите, гладните ошмулени общини ли?? Ами нали се сещате че за изграждане на зарядна станция ще трябва да има и нещо под масата. Да не говорим че няма никакви стимули като в Германия и Франция за обновяване с екологичен автопарк! Тука нищо не ти дават, само ти вземат! Във Франция дават 10000, а в Германия 4000 евра държавна субсидия. Местата за зареждане ще бъдат наверно в девета глуха далеч от центровете...

Абе хора кой прави инвестиции в гладна България! Кой да им удари едно рамо на Суперчарджърите, гладните ошмулени общини ли?? Ами нали се сещате че за изграждане на зарядна станция ще трябва да има и нещо под масата. Да не говорим че няма никакви стимули като в Германия и Франция за обновяване с екологичен автопарк! Тука нищо не ти дават, само ти вземат! Във Франция дават 10000, а в Германия 4000 евра държавна субсидия. Местата за зареждане ще бъдат наверно в девета глуха далеч от центровете на градовете.

Виж още
  Прикачени
  гост

Да и аз се чудя, по нашите географски ширини, защо така. Корупция ли, разправия ли, тромава администрация ли. Според мене нещата се движат така - Тесла моторс се нуждаят от местен партньор, който да им гарантира построяването и цялата административна разправия и регулации тук. Все още не са го намерили, но честно казано не знам и как/дали търсят..... А защо не проактивно, БГ партньор да си предложи услугите.....

  Прикачени
  гост

Предлагали сме неведнъж преди години, а и знаем, че не сме само ние. Работят си сами и това е - такъв им е моделът. Но пък започва да се вижда промяна - в някои страни играят с големи партньори.

  Прикачени
  гост

Абе аз чакам ЧЕЗ от март месец да ми прекарат трифазен ток, предвид че в сградата вече има, има и мощност. Просто трябва да дойдат и за закачат един електромер - вече 6 (шест) месеца. То не бяха документи, договори, становища...

Мога да си представя като става въпрос за 120кВ там където още няма изградени съоръжение, колко ще чакат милите. Не мисля че Тесла се мотаят.

А относно къде ще бъдат Supercharger-ите, еми да по-добре е да са извън града, на магистралата. Те са за зареждане по път,...

Абе аз чакам ЧЕЗ от март месец да ми прекарат трифазен ток, предвид че в сградата вече има, има и мощност. Просто трябва да дойдат и за закачат един електромер - вече 6 (шест) месеца. То не бяха документи, договори, становища...

Мога да си представя като става въпрос за 120кВ там където още няма изградени съоръжение, колко ще чакат милите. Не мисля че Тесла се мотаят.

А относно къде ще бъдат Supercharger-ите, еми да по-добре е да са извън града, на магистралата. Те са за зареждане по път, когато искаш да минеш и да заминеш. Като пътувам за Турция, няма да искам да ходя до центъра на града и да губя още време в задръствания. Искам да си заредя директно на магистралата и да продължавам че гоня ферибот. Както предполагам и много други хора тръгнали на път...

Виж още
  Прикачени
  гост
  1. гост

Тесла едва ли имат голям мерак да продават коли и да отварят центрове в мутренски сварталища като България. А и един от принципите им е да не се занимават с локални посредници, дилъри и темподобни навлеци. Това означава, че със сигурност местната мафия ще им прави проблеми (Повечето БГ представителства на автопроизводители са собственост на дебели мафиоти. Kia са на Пеевски, БМВ на ТИМ и т.н.)
Двата суперчарджъра планирани за България са само част от коридора им към Турция. И след като се...

Тесла едва ли имат голям мерак да продават коли и да отварят центрове в мутренски сварталища като България. А и един от принципите им е да не се занимават с локални посредници, дилъри и темподобни навлеци. Това означава, че със сигурност местната мафия ще им прави проблеми (Повечето БГ представителства на автопроизводители са собственост на дебели мафиоти. Kia са на Пеевски, БМВ на ТИМ и т.н.)
Двата суперчарджъра планирани за България са само част от коридора им към Турция. И след като се разбра, че Ердоган е малоумен талибанин който ще върне страната си в средновековието, най-вероятно съвсем са се отказали да си губят времето с Балканския полуостров.

Виж още
  Прикачени
  гост

Ух, черна картинка - правим каквото можем да се минава напред де, трябва да успеем.

  Прикачени
  гост
  1. Младен Марков    пена

Двата суперчарджъра планирани за България са само част от коридора им към Турция. И след като се разбра, че Ердоган е малоумен талибанин който ще върне страната си в средновековието, най-вероятно съвсем са се отказали да си губят времето с Балканския полуостров.


Мда, за съжаление е много вероятно това да е фактор

  Прикачени
  гост
  1. Гюркан

Интерсна карта. Май корелира с развитието на Европа като цяло.

  Прикачени
  гост
  1. Илиян Звездоброев

... Но пък има "Destination Charging" в съседна Сърбия (Square Nine Hotel Belgrade). Ха дано и някой БГ хотел да купи някоя зарядка.

  Прикачени
  гост
  1. гост

Destination Charger-ite Тесла даже ги раздават безплатно на хотелите и ресторантите...

  Прикачени
  гост

Мхм, първите две устройства ги дават безплатно, ако обектът (хотел или ресторант примерно) ги монтира на видно място.

  Прикачени
  гост

Destination charging-a е по-скоро част от (само-)рекламата им. Реално замества един контакт и предлага удобно зареждане без да си носиш кабел. Но се очаква че преспиваш в хотела, или се захранваш обилно с храна поне няколко часа в ресторанта. Не става да заредиш по пътя набързо.

Wall Connector-a който дават безплатно е монофазен и за Европа трябва да го закачиш на 230V 100A, което е доста трудно. Почти не дават такива мощности на 220V, а само трифазни. Но Wall Connector-а не може да взима...

Destination charging-a е по-скоро част от (само-)рекламата им. Реално замества един контакт и предлага удобно зареждане без да си носиш кабел. Но се очаква че преспиваш в хотела, или се захранваш обилно с храна поне няколко часа в ресторанта. Не става да заредиш по пътя набързо.

Wall Connector-a който дават безплатно е монофазен и за Европа трябва да го закачиш на 230V 100A, което е доста трудно. Почти не дават такива мощности на 220V, а само трифазни. Но Wall Connector-а не може да взима трифазен ток - Installation Guide.

В този случай един трифазен червен 32А контакт е по-добре. Но пък трябва да имаш кабел. Или истинска зарядна станция от Електромобили.БГ най-добре

Виж още
  Прикачени
  Последно редактиран Преди 3 години от Младен Марков Младен Марков
Все още няма пуснати коментари

Пусни коментар

Публикуванет на коментар като гост. Регистрирай се или се впиши в своя профил.
Прикачени (0 / 3)
Сподели своето местоположение
Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна