Ford обновява Focus Electric и планира $4.5 милиарда за електро модели

Електромобили

В този блог: Ford пуска подобрена версия на електрическия Focus от 2017 г.

На 10 декември, 2015 г., Ford обяви нова инициатива за инвестиране на $4.5 милиарда долара в електрическа мобилност до 2020 г. и обновена версия на Focus Electric от 2017 г...

Електрическият Focus излезе на пазара още през 2012 г., но компанията далеч не се погрижи за него, както направи Nissan със своя LEAF. Продажбите на Focus Electric са незначителни и въпреки закъснението от 5 години, Ford все пак реагира с обновяване на модела, който в първия си вариант е с официален пробег от 76 мили с едно зареждане.

Електро версията на Focus беше и значително по-скъпа от LEAF и не успява да набере скорост въпреки няколкото намаления в цената (сега вече базовата е $30,045 в САЩ), при това за "заводска конверсия." Така наричаме електро вариантите на иначе конвенционален модел на даден производител.

За 2017 г. Ford се цели в "около 100 мили" или 160 км, с добавяне на DC бързо зареждане (CCS Combo, не CHAdeMO) за около 30 минути до 80%.

Все се каня да напиша едно отворено писмо до автопроизводителите от името на нашето сдружение ЕЛЕКТРОМОБИЛИ БГ, с призив да престанат с нереалните или неприложими рекламни трикове. От 0 до 80%... добре де, колко от нас си оставят колите на нула, независимо с каква енергия се движат? Или пък, обявен 200 км пробег по NEDC... а реалният се оказва примерно 140 км. Всичките тези неща са подвеждащи за потребителя и не допринасят за добър имидж. Добре правят в САЩ, където пробегът се обявява от EPA и е много близък до реалния.

Ford Focus Electric 2017, с тези 100 мили пробег, има един голям проблем и той се нарича Chevrolet Bolt. С 200 мили очакван реален пробег за електро шевито и изцяло нов дизайн (електромобил изграден от нулата), кой модел от двата ще вземеш?

Четири милиарда и половина долара са много пари. Някои вече го похарчиха и сега правят електромобили второ поколение. Други тепърва тръгват по този път. Остава им да наваксат.

От: InsideEVs


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари