Samsung извади своя 2170 батерия за електрически автомобили

Електромобили

В този блог: Нова 2170 батерийна клетка от Samsung, но Tesla и Panasonic са с години напред.

Дни след като Tesla и Panasonic обявиха, че започват да произвеждат 2170 батерийни клетки, Samsung SDI на свой ред показа собствена разработка на същия форм фактор, както и нова призматична клетка на стартиралото автошоу в Детройт...

Засега няма подробности за химическия състав и други технически параметри, но според Samsung SDI електромобилни батерии изградени с новата призматична клетка ще осигуряват пробег до 600 км с едно зареждане и ще се зареждат в рамките на 20 минути.

Samsung SDI обозначава своята клетка с по-традиционното 21700 и твърди, че може да вгради два пъти повече от тези клетки в "интегриран батериен модул". Обяснението за него е, че "конвенционален батериен модул в електромобил се състои от 12 клетки с капацитет 2~3 кВтч, докато интегрираният модл на Samsung SDI включва 24 (или повече) клетки, с общ капацитет 6~8 кВтч".

Досега компанията предлагаше само призматични клетки, като тези в батерията на BMW i3 и за пръв път показва цилиндричен формат за приложение в електромобили.

Предстои да разберем дали вградени в батерийни модули новите клетки ще осигуряват по 600 км пробег, но зареждане за 20 минути означава, че са пригодени за следващото поколение DC зареждане с мощност 350 кВт. Тези 20 минути са до 80%, но пак говорим за 500 км пробег след такова кратко зареждане.

Има само един голям проблем с новите 2170 клетки на Samsung – производството им ще започне през 2021 г., а Tesla и Panasonic вече ги правят.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

  • Няма открити коментари

Коментиране като гост

0 / 9999 символно ограничение
Текстът трябва да е между 5-9999 символа

Най-нови теми от форума

Още теми »