Nissan LEAF 3.ZERO с 62 кВтч батерия и €45,500 официално от това лято

Електромобили

В този блог: Nissan обяви технически данни, цени и наличности за най-новата версия на LEAF.

От днес компанията приема поръчки, с първи доставки за Европа през май 2019 за LEAF 3.ZERO и през лятото за LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition.

Ето данни за двата модела:

LEAF 3.ZERO

  • Цена – от €39,900
  • Пробег WLTP – 270 км
  • Пробег очакван реален  240 км
  • Батерия – 40 кВтч (192 клетки)
  • Бързо зареждане (непотвърдено) – 40 кВт (макс. 45 кВт)
  • Електромотор – 110 кВт (150 кс), 320 Нм
  • Първи доставки за Европа – май 2019

LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition

  • Цена – от €45,500
  • Пробег WLTP – 385 км
  • Пробег очакван реален – 365 км
  • Батерия – 62 кВтч (288 клетки)
  • Бързо зареждане – 70 кВт (макс. 100 кВт)
  • Електромотор – 160 кВт (217 кс), 340 Нм
  • Първи доставки за Европа – лято 2019 (5000 броя)

Предвид разгорещилите се коментари и неудобства покрай #Rapidgate случая с ограничената мощност на DC зареждане на настоящия модел след няколко последователни сесии и липсата на термално управление на батерията, по този въпрос засега за новите модели не е обявено нищо. Няма информация и да е увеличена мощността на AC зарядното, което работи на 6.6 кВт. Единствено знаем, че новата батерия е почти същата като размер, което е споменато в прес съобщението на Nissan:

"Дори с 25 процента увеличение в енергийната плътност и капацитета, батерията на LEAF e+ има почти същия размер и конфигурация като на настоящия LEAF. Освен 5мм увеличение във височината с 16" колела, външните размери и интериорът на колата не са променени."

Като за начало доставките на модела с повече пробег започват първо в САЩ от пролетта, след което и в Европа от лятото. Засега за Европа са предназначени 5000 броя.

Нека видим как ще се развиват продажбите, но за да е конкурентен на Model 3 и идващия Volkswagen NEO, както и на други електромобили, LEAF 3 ще трябва да получи CCS DC и трифазно бордово AC зарядно.

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари