Електрическият KIA Soul EV дойде официално в България

Електромобили
В този блог: На 6 и 7 юни от 10 до 19 ч. българското представителство на KIA организира отворен Soul EV тест драйв.

Електрическият KIA Soul EV е официално България и ще бъде представен през първия уикенд на юни 2015, с отворен тест драйв за клиенти...

Наскоро някой спомена във форума, че се очаква Soul EV да пристигне и ето че това вече е факт. Още един електромобил на българския пазар ще може да се пробва, купи и кара.

Мощността на Soul EV е 110 кс (въртящ момент 285 Нм), ускорението от 0-100 км/ч става за 11.2 сек, а максималната скорост е 145 км. Батерията на Soul EV е сред най-големите на пазара сега и с 27 кВтч дава реален пробег над 160 км (212 км по Новия европейски цикъл за шофиране). В този клас като капацитет засега по-голяма е само батерията на Mercedes-Benz B-Class E-Drive (36 кВтч).

Зареждането на батерията на Soul EV става за около 5 часа от зарядна станция с мощност 6.6 кВт. Станции с такава мощност в момента има пред салона на Омникар Ауто (срещу салона е Ринг Мол) в София. Нашата организация "ЕЛЕКТРОМОБИЛИ БГ" произвежда и продава различни зарядни станции за електромобили.

На бърза зарядна станция (50 кВт) зареждането на Soul EV от 0 до 80% става за около 30 мин. В България още нямаме бързи зарядни – работи се проект за изграждане на 10 броя, който вероятно ще бъде реализиран в първата половина на 2016 г.

В нашия локатор на зарядни станции за електромобили ВсичкоТок можеш да видиш къде има такива в България, както и да добавиш своя, безплатно.

В салона на KIA в София вече е монтирана зарядна станция и точно там ще бъде официалното представяне на Soul EV.

Благодарности за анонса на nio

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Коментари (12)

Зареди предишните коментари
  • Гост - ornela

    В отговор до: mumojem

    69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.

  • В отговор до: Гост - ornela

    [QUOTE=ornela:1477]69946 лв плюс доплащане за боя (761 лв) плюс двуцветно изпълнение, то друго и няма, ако не искаш бяла кола (1161 лв) плюс аларма, тя си е задължителна за застрахователите /300 лв/, т.е 72.5 хил грубо.[/QUOTE]

    Ааа гледам пуснали са ценова листа - €853 месечна вноска на оперативен лизинг. А тази цена 69946 лв от там ли е смятана или нещо друго е?

  • В отговор до: mumojem

    Какъв финансов смисъл има оперативен лизинг от 1600-1700 лв./месец? За 4 години изплащаш цялата кола, а накрая си без кола. Ако някой може да обясни, че аз колкото и да смятам ми се струва доста безмислен.

  • В отговор до: rrumpe

    Надявам се да преосмислят бързо нещата и да го предложат също и на стандартен финансов лизинг.

  • Гост - Боби

    45 000 €

  • В отговор до: Гост - Боби

    Би трябвало базовата цена да е около €31,500 с ДДС, поне толкова е в други държави от ЕС, но предстои да уточним.

  • Гост - Петър Петров

    В отговор до: mumojem

    Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. Не мога да си обясня как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите. Първо ние не знаем колко точно струват, но дори и да са съществена част от цената , един съвременен ДВГ е не- по малко скъп със всичките му изследвания и автоматики за евро 5 например. Ако в момента има ел кола , която да струва колкото бензиновия си аналог аз лично не бих се колебал. Само приказки и отделни серийки за заблуда. Да е жив и здрав Елън!!!

  • В отговор до: Гост - Петър Петров

    [QUOTE=Петър Петров:1472]Ако имаш 35 бона какво ще предпочетеш? киа ел или инфинити . Страхувам се , че цените на ел колите са поредния заговор на производителите срещу масовото навлизане на ел.колите. [/QUOTE]

    За съжаление има голяма истина в думите ти. Заслугата за масовото навлизане не електричарките е наистина благодарение на здравословното състояние на Елън и донякъде на Nissan... останалите гледат да разиграват топката до последно. Най-вероятно искат да е до последна капка петрол, което никак не ми се ще да се случи. Да живее Tesla 3!!!

  • В отговор до: Гост - Петър Петров

    [QUOTE=Петър Петров:1472] как хибрид, който съчетава и двете технологии е по-евтин от чисто електрическия. И да не се оправдават само с цените на батериите.[/QUOTE]
    А с какво искаш да бъде обяснено? Батерията на моя Приус е 1,3 кВтч и струва 6 бона, сега си помисли колко е 27 кВтч. Колкото до това как хибрида съчетавал двете технологии - тока си е ток и ако мога, се мятам веднага на електричка, хич не ми и трябва "най-доброто съчетание от двете технологии" - едната, по-чистата, ми е достатъчна ;)

  • Гост - P.Petrov

    И все в този ред на мисли. Сега всички купувачи на ел.коли по някакъв начин субсидират производителите. Ако наистина има воля за по-бързото внедряване на масов ел.транспорт би трябвало и производителите да поемат част от финансирането, то така или иначе ще им се върне след няколко години.За сега не би трябвали да обръщат особено внимание на печалбата.Всеки нов купувач на ел. кола е добре дошъл за каузата. Когато процента/ на електрокарачите/ набъбне и всички скептици разберат за какво става дума ще берат плодовете . А обърнахте ли внимание на информацията, че отново ще се иска увеличаване на срока за въвеждане на евро6 ???? Сега първите потребители поемат риска и на новата технология , и на неуредената инфраструктура , и други неудобства в сравнение с масовите коли. Дори и в Германия не се дават така лесно 40 бона за ел. когато от всеки саит и специализирано списание те атакуват с новости за "по-икономични" , по- бързи, по- конфортни .................. Любопитно ми е какво мислите драги фенове на електроколите.И аз съм един от Вас. Не бих се колебал да бия шута на сегашната си нова и готина кола но............при някой малки финансови условия.

Коментиране като гост

0 / 9999 символно ограничение
Текстът трябва да е между 5-9999 символа

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна