В този блог: Японски специалисти са разработили успешно първата според тях досега система за вграждане на безжично захранван електромотор в колело на електромобил.

Моторите, които се вграждат в колелата (или още главинни електромотори), задвижват директно електромобила, без нужда от трансмисия или валове...

В този блог: Evatran тества системи за безжично зареждане на електромобили в Европа.

В Швеция обявиха програма, по която ще бъдат монтирани и тествани над 20 Evatran PLUGLESS системи за безжично зареждане на електромобили в Стокхолм, Упсала и Готенбург...

В този блог: Зареждането за 5-6 часа от обикновен контакт остава масово според Frost & Sullivan.

Все още повечето електромобили (с малки изключения) са оборудвани с 3 до 3.7 кВт бордови зарядни устройства. Това означава, че зареждането от стандартен ел. контакт отнема средно 6 часа. От година и половина насам Nissan LEAF, например, се предлага и с двойно по-мощно 6.6 кВт зарядно, но според анализ на Frost & Sullivan зарядните с до 3.7 кВт мощност (и съответно бавното зареждане) ще продължат да доминират (около 60%) дори през 2020 г...

В този блог: Демонстрация на автоматизирано движение на Model S от Bosch.

Това лято Tesla Model S трябва да се сдобие с усъвършенстван Автопилот, но освен Tesla и други компании работят по автоматизиране на автомобилите. Ето една идея за самостоятелно управляващ се Model S от Bosch...

В този блог: BRUSA взима технология за безжично зареждане от WiTricity.

Кои са BRUSA и кои WiTricity и какво значение има това за нашите електромобилни интереси? Да кажем, че това са две големи компании снабдяващи автопроизводителите с компоненти, които те вграждат в своите електромобили...

В този блог: Американска компания зарежда за минути телефон и електро скутер.

Сега си зареждаме телефоните (и електро колите) за по няколко часа, но на TechCrunch Disrupt NY конференцията на 5 май Nucleus Scientific показа решение, с което батерията на мобилен телефон може да се зареди за минути. Екипът обаче се цели и в нещо много по-обемно – зареждане на огромна батерия като тази на Tesla Model S за същото време като да напълниш резервоар с гориво...

В този блог: BASF съди Umicore за нелицензирана продажба на компонент за батерии

Две от най-големите световни индустриални компании се подготвят за тежка съдебна битка за химична технология за батерии. Резултатът от този спор може да има важни последици за следващото поколение електромобили...

Още блогове ...

Най-нови теми от форума