В този блог: Не е морски калмар, а пристанищен контейнеровоз на батерии с бързо зареждане, от Kalmar.

Kalmar е компания част от Cargotec, която представя първото решение за супер бързо зареждане на електрически пристанищни контейнеровози. FastCharge системата на Kalmar не генерира никакви емисии локално и може да работи в авто- и ръчен режим...

В този блог: Стари блузи и врати на хладилници използвани за Nissan LEAF.

Като всеки електромобил, Nissan LEAF не генерира никакви емисии в движение. Ако се зарежда с ВЕИ ток няма и замърсяване при източника (например електроцентрала работеща с въглища). Но производството на отделните компоненти също може да е замърсяващо и е интересно, че взимат това много на сериозно. Толкова, че използват всякакви рециклирании материали, като стари дреги и хладилници...

В този блог: Model S вече със самостоятелно паркиране и смяна на лентите в движение.

Новата версия 7.0 на софтуера на Tesla Model S включва комбинация от камери, радар, ултрасоник сензори, автоматична смяна на лентите и настройка на скоростта спрямо трафика. С една дума – автопилот...

В този блог: Bosch работи по придобитата от SEEO технология, за нови много по-добри и евтини батерии до 2020 г.

Наскоро Bosch закупи производителя на твърди батерии SEEO и въпреки че очаква да пусне на пазара нова доста по-добра батерия за електромобили след 3-4 години, вече работи интензивно по новата придобивка...

В този блог: Зареждане на електромобили от стандартни трифазни контакти.

Електромобилите може да се зареждат от специализирани устройства, но и от стандартни контакти. За битовите контакти на 220V нещата са ясни и лесни – включваш и зареждаш. Един тип, няма нещо специално. Трифазните обаче са различни типове и осигуряват повече мощност – затова решихме да поясним основните неща със зареждането на електромобили от такива контакти, а повече инфо ще намериш (и може да допълваш) във форум темата, която отваряме за целта...

В този блог: Първият в света търговски риболовен кораб тестват в Норвегия.

Казва се Karoline и е оборудван с Corvus литиево-полимерна система за съхранение на енергия с 30 батерии и Siemens електрическа задвижваща система...

В този блог: Интелигентна система за отопление и охлаждане на електромобили от Bosch.

Факт е, че в студено време пробегът на електромобилите намалява, което провокира много дискусии и спорове. Но "атаката" срещу батерията е двойна – студеният въздух й краде от електроните, а парното също ги хапва обилно. Освен ако не е умно...

Още блогове ...