В този блог: CHAdeMO задмина с 50 кВт CCS по мощност при бързото зареждане.

CHAdeMO е първият стандарт за бързо зареждане, разработен в Япония и след като по-новият CCS (Combined Charging System) и Tesla увеличиха мощността, битката за все по-бързо зареждане се развихри. Стигна се до 350 кВт CCS възможност за зареждане, а сега CHAdeMO скача с една идея отгоре, с нов 400 кВт протокол.

В този блог: Все по-голямо раздвижване при технологиите за тежки електромобили.

След като Proterra обяви 500 кВт система за зареждане на електробуси, друга американска компания – ChargePoint – демонстрира технология за зареждане с мощност 2 мегавата...

В този блог: Нова мощна система за зареждане на електрически автобуси от лидера в сектора в САЩ.

Proterra безспорно зае мястото на лидер в електрификацията на автобусния сектор през последните две години и миналата седмица представи поредната си разработка по време на конференцията на Американската асоциация по обществен транспорт (APTA).

В този блог: Засега компанията на Мъск не смята да прави 350 кВт зареждачки като Porsche.

В самия край на 2016 г. Елон загатна за 350 кВт V3 Supercharger, но максималната мощност на зареждане на всички Tesla коли все още е ограничена до 120 кВт (при 145 кВт макс на самата Supercharger колонка)...

В този блог: Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi планира да замени литиево-йонните батерии в електормобилите си до 2030.

По всичко личи, че след време литиево йонните батерии, които се използват в електромобилите днес, ще бъдат постепенно заменени от твърдите батерии, чиято технология бавно, но славно набира скорост.

Подкатегории

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения