Sidebar

22
Сря, Май
2 Нови блога
× Място за всякакви Citroen C-ZERO/Mitsubishi i-MiEV/Peugeot iOn теми, коментари и мнения.

Подобряване на батерията

Преди 8 месеца 1 седмица #4460 от C Zero
Подобряване на батерията е пусната от C Zero
Здравейте, автомобила е Ситроен C Zero, има два конектора за зареждане, бързо- на станция и бавно в къщи със зарядно от мрежата на 220v.
На станция се зарежда без проблем, но в къщи зареждането започва нормално и след няколко минути прекъсва без индикации за проблем. Имате ли идея какво от какво може да се прекъсва процеса?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 1 седмица #4461 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Подобряване на батерията

C Zero писа: Здравейте, автомобила е Ситроен C Zero, има два конектора за зареждане, бързо- на станция и бавно в къщи със зарядно от мрежата на 220v.
На станция се зарежда без проблем, но в къщи зареждането започва нормално и след няколко минути прекъсва без индикации за проблем. Имате ли идея какво от какво може да се прекъсва процеса?


Здрасти - радвам се, че се видяхме в нашата база. Както говорихме, направи теста в България мол да речем на контактите на електро таблата на ниво -3 (че е по-надолу и по има места) или дори -4 и пиши да видим как е там зареждането.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 1 седмица #4465 от C Zero
Отговор от C Zero по тема Подобряване на батерията
Благодаря за позитивното отношение и ценните съвети! Ще пиша след теста.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 8 месеца 1 седмица #4474 от murry
Отговор от murry по тема Подобряване на батерията
Щом първо зарежда, а след време спира - би трябвало да се случва някакъв спад/скок на напрежението (или Бог знае какво по тази мистерия за мен, наречена ЕЛЕКТРИЧЕСТВО).

Вариант две разбира се е мобилното зарядно да е взело да сдава багажа и при затоплянето му (или пак Бог знае какво) да дава фира.

При всички положения на добре заземен контакт с хубав ток е задълже да се пробва, както явно те е посъветвал Марто. Ако там зарежда - значи е от тока. Ако не - мобилното зарядно.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 3 седмици #4522 от C Zero
Отговор от C Zero по тема Подобряване на батерията
Здравейте, в мола колата се зарежда близо час и половина, като зареждането започна от около 50% и приключи когато батерията достигна около 80%.
А онзи ден в един сервиз на Тойота, където бях по друга работа, зареждането продължи 5 часа и се зареди до 100%.
Рових и по чужди форуми но подобен проблем не срещнах.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 месеца 2 седмици #4540 от Венелин
Отговор от Венелин по тема Подобряване на батерията
Мисля че контакта ти в къщи загрява и тъй като щепсела на зарядното е умен.....има термосензор за температура в него......дава команда да се намали или спре заряда......не съм 100% сигурен.....но ако смениш контакта с нов и качествен който не се загрява при истински 16А. ....вероятно ще върви заряда по бързо........а и жицата до него трябва да е поне 2х4кв.мм+ земя

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 3 седмици #4849 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
Здравейте,
съвсем скоро ще стана собственик на Mitsubishi I - Mi EV и искам да задам няколко въпроса ( колата е същата като Пежо и Ситроен ). Бавното зареждане на този електромобил може да ли да се извърши на зарядна станция АС Тип 2 с кабел Тип 2 към Тип 1 ? С каква мощност ще зарежда на час ?
Предварително благодаря

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 2 седмици #4862 от stealthhack
Отговор от stealthhack по тема Подобряване на батерията
АС зарядното е в самата кола и е 3,3kW, а вече какъв кабел и преходник ще ползваш, е все тая. Дали ще минеш от Type 1 на Type 2 и в зарядната станция, мощността ще е винаги до 3,3kW.
Следните потребители изказаха благодарности: Венелин, Georgi Dyankov

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 2 седмици #4864 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
Много благодаря за отговора, аз също така си мислих, но реших да попитам специалистите :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 2 седмици #4868 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
Здравейте отново,
как стой въпросът с винетните стикери - трябва ли да се купува за ЕПС ?

Благодаря

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 2 седмици #4869 от sweeper
Отговор от sweeper по тема Подобряване на батерията
Няма мърдане - ако ще я карате извън града - купувате винетка.
Следните потребители изказаха благодарности: Венелин, Georgi Dyankov

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 2 седмици #4870 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
Много благодаря за информацията :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #4992 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
Здравейте и Весели празници! Много съм довелен от новата ми кола - Мицубиши И - МиЕВ, но някой може ли да ме посъветва на Тип 1 или на ChaDeMo е по-добре за ежедневно зареждане ? Благодаря :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #4993 от stealthhack
Отговор от stealthhack по тема Подобряване на батерията
Което ти е по удобно, но не я зареждай до 100% ако не се налага, скапва се батерията от престой на 100%!
Следните потребители изказаха благодарности: Венелин, Georgi Dyankov

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #4995 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
Значи всеки ден на 70-80% ще в зареждам и карам. Много благодаря за ценната информация. Весели празници и щастливо посрещате на Новата 2019 година :) Нека всичко да е Ток и жица на всички съмишленици с Електтичедки Превозни Средства :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #4996 от stealthhack
Отговор от stealthhack по тема Подобряване на батерията
А ако искаш на по-далеч, зареждаш я на 100% и започваш да караш. . .
Следните потребители изказаха благодарности: Georgi Dyankov

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #4997 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
ОК и благодаря :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #4998 от sweeper
Отговор от sweeper по тема Подобряване на батерията

stealthhack писа: Което ти е по удобно, но не я зареждай до 100% ако не се налага, скапва се батерията от престой на 100%!

Това за какъв вид батерии се отнася? Щото в ръководството на Амперата пише, ако не се кара до месец - два да се зареди напълно и да се остави плъгната в ел.мрежата. Само ако не се ползва много дълго време, тогава да се оставя с 1/3 заредена батерия.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #4999 от Georgi Dyankov
Отговор от Georgi Dyankov по тема Подобряване на батерията
Моите наблюдения относно всичките ми електрически превозни средства - 3 г. велосипед, 3 г. мотор и сега автомобил, трябва да се карат и зареждат колкото се може по често и така батериите им издържат повече :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #5003 от abn
Отговор от abn по тема Подобряване на батерията
Хехх, точно така :) Връткайте цикли на батериите, че да имаме оборот от "рециклиране". Много мъка има на този свят! Първо си виж батерията. Би трябвало да има техническа спецификация, а там обикновено пише с БОЛД ШРИФТ при каква минимална температура, колко е допустимото минимално напрежение. Описани са и начертани още доста много други волт/амперни характеристики при зареждане, под товар и при различни температури. Няма кой да чете.
Следните потребители изказаха благодарности: Georgi Dyankov

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум