Sidebar

28
Чет, Мар
× Място за всякакви Citroen C-ZERO/Mitsubishi i-MiEV/Peugeot iOn теми, коментари и мнения.

Peugeot iOn

Преди 11 години 1 месец #123 от Karaivanov
Peugeot iOn е пусната от Karaivanov
Здравейте,от 4 години живея в Норвегия последната година се наложи да се пътува доста до работа.Аз 40 а жена ми около 50 км. Решихме че ще е най евтино да се пътува с хибрид или ел кола.Тя работи в центъра на Осло и там разбира се се плаща за паркиране.Но не и за ел колите.Речено сторено и след няколко седмици пред къщи имаше пежо Ион .Интересна малка кола за четери пътника.14,5 КW батерия.65 конски сили и максимална скорост 130 км в час.Обсег между 80 и 130 км,в зависимост как се ползва отоплението.При жена ми е на максимално топло B) .В Осло станциите за зареждане са около 500.Не е проблем преди 8 сутринта да си намериш място за паркиране :lol: .Ако някой го интересуват подробности за тази кола с удоволствие ще помогна.

Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.
Харесано от: Венелин

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец - Преди 11 години 1 месец #124 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot iOn
Радвам се, че си попаднал на eCars.bg и благодаря за отзива. Ще е полезно за мнозина, особено с падане цените на трите близнака, което ще ги направи атрактивни за покупка втора употреба (внос от Европа в България).

Колко много станции си имате, направо не знам какво да кажа... :ohmy:

Тук има няколко такива на приятели и съмишленици - на Мартин от БАЕПС, на Иво и Ники от Ренърджи, 24 часа и bTv дори имат, една медийна агенция и Mitsubishi Electric и те имат. Като се сетя нещо ще питам :)

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец #125 от k.i.
Отговор от k.i. по тема Peugeot iOn
Здравей и от мен!

Ако ти се пише - на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.

Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец - Преди 11 години 1 месец #127 от Karaivanov
Отговор от Karaivanov по тема Peugeot iOn
Тези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане

Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.
Харесано от: Венелин

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец #130 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot iOn

Karaivanov писа: ...Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа....


Ха, би ли дал малко повече инфо и ако имаш снимки - тук има хора, които вероятно ще се заинтересоват от тази ефективна "доработка", че парното си е малко грижа, да.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец - Преди 11 години 1 месец #131 от Karaivanov
Отговор от Karaivanov по тема Peugeot iOn
Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. ;) Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.
Прикачени файлове:
Харесано от: Венелин

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец - Преди 11 години 1 месец #132 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot iOn
Идеално, което ми напомня, че тук обявиха норвежка програма за съвместно сътрудничество между български и норвежки фирми с финансиране от Норвегия по Norway Grants и Innovation Norway . Не съм подал още документи за проект (макар че имам два големи дори започнати в известна степен), но писах подробен имейл да проверя дали предложенията ни ще ги приемат - никакъв отговор :( Нито от местни хора по програмата, нито от Норвегия. Та вероятно ще трябва да пусна самите документи, че да видим какво ще се получи.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец #137 от k.i.
Отговор от k.i. по тема Peugeot iOn

Karaivanov писа: Тези коли са ...

Звучи много добре. Това вече си е почти пълноценна кола в сравнение с моята въшка :cheer:

Ако знаеш някакви линкове за продажба на електро мобили или изобщо за продажба на коли в Норвегия може да ги постнеш.
Сигурно ще е полезно като се има предвид, че в Норвегия електро придвижването е доста разпространено

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец #138 от Karaivanov
Отговор от Karaivanov по тема Peugeot iOn
www.finn.no/finn/car/used/result?ENGINE%2FFUEL=4
Това са колите които се продават в Норвегия в момента.За да се ориентираш за цената делиш сумата на 4 и се получава в лева.

Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец - Преди 11 години 1 месец #176 от Karaivanov
Отговор от Karaivanov по тема Peugeot iOn
Не бях карал доста време Пежото и бях забравил какъв кеф е да натискаш газта докрай и да не ти пука колко ще е разхода,дали е загрял двигателя и тем подобни.Разбира се тока сваршва бързичко.Направих едно клипче да видите как ускорява. B)


Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.
Харесано от: Венелин

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец - Преди 11 години 1 месец #177 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot iOn
Утре викам "колегите" с iOn-ите да видя какво ще кажат и как ще се представят :evil:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец #181 от petko_voyvoda
Отговор от petko_voyvoda по тема Peugeot iOn
Егати кефа изглежда :woohoo: Апропо - преди 3-4 дни видях нов iON, на някаква рекламна агенция. Това е втори изобщо, който виждам на живо. Освен този, който спира пред работа почти всеки ден. :lol:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец #182 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot iOn
Ако е бял, може да е на Аржент – техният е първият регистриран реално, през 2011-та.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 години 1 месец #186 от petko_voyvoda
Отговор от petko_voyvoda по тема Peugeot iOn
Да, точно техния е, като се разтърсих и им видях логото, го познах.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 9 години 11 месеца - Преди 9 години 11 месеца #1069 от Karaivanov
Отговор от Karaivanov по тема Peugeot iOn
Какво ново с пежото.Навъртяни вече 32 000 км и всичко си е ток и жица.Досега без никаква грешка кадето и да е.Батерията си е все в същото състояние ,не намирам разлики.Даже минавам повече от преди година но това го отдавам на техниката на каране която придобива човек с времето.Ето и малко снимки.Тук са красавицата и звяра B)



Внимавай какво си пожелаваш,че може да се сбъдне.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 9 години 11 месеца #1071 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot iOn
Представи си някой ден и този звяр с електро сърце :cheer:

Поздравления за подобряване на пробега – карането си има значение, определено!

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 години 11 месеца #3099 от Венелин
Отговор от Венелин по тема Peugeot iOn
Здравейте. Купих си Йонко втора ръка....на 40 000 км
Приятен автомобил.....минавам около 90 км с едно зареждане....
Имам идеи за ъпгрейди. ...
- Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. .....
Имате ли идея откъде?
- После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми.....за България правилото повече месо-по малко кокал......важи с пълна сила
- търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А.......живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми......и да не е 500евро. ....че това е смахната цена....

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 години 11 месеца #3100 от firesword
Отговор от firesword по тема Peugeot iOn
Честито за покупката! Дано да нямаш грижи и да и се радваш.

Нямам представа за гумите, но по принцип гумаджиите не могат ли да намерят почти всякакви гуми. Знам ли.
Кабел може би ще има скоро на онлайн магазина на Електромобили.БГ, но тук momojem ще каже откъде и как :) Ако не се лъжа кабелите за зареждане от шуко 220в имат и електроника за управление, като кутия. Интересно не може ли някъде от електромобила да се ограничи заряда, даже ако не се лъжа имаше някъде стар пост по форума, не помня за коя марка и модел, че при зареждане от шуко не вдига повече от 2КВТ въпреки, че трябва да може 3.5 по книжка :)

За мен също е интересно как се реализира оффгрид дом. Сигурно трябват доста батерии и панели или ветрогенератори, както и куп допълнително оборудване. Имам познати с такава къща но досега не съм ги разпитвал подробно, само знам че се опитват да ползват предимно 12 волта, където може, например лампи.

Ако те хване тока, хвани го и ти :)
Харесано от: Венелин

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 години 11 месеца #3111 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Peugeot iOn

Венелин писа: Здравейте. Купих си Йонко втора ръка....на 40 000 км
Приятен автомобил.....минавам около 90 км с едно зареждане....
Имам идеи за ъпгрейди. ...
- Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. .....
Имате ли идея откъде?
- После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми.....за България правилото повече месо-по малко кокал......важи с пълна сила
- търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А.......живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми......и да не е 500евро. ....че това е смахната цена....


Шуко кабелите винаги са с контролна кутия с електроника и наистина са такива пари. 16А би трябвало да е ОК, но обикновено по-добре си върви на 13А. За по-ниска цена се сещам единствено нещо ebay.de или подобно търсене. Засега не планираме такива кабели да правим.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 години 11 месеца #3119 от firesword
Отговор от firesword по тема Peugeot iOn
Тука тоя го дават за такъв , ама знам ли - www.evcables.co.uk/89/Portable-Charger-Type-1
Пак си е цена - 250 паунда.

Ако те хване тока, хвани го и ти :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.