Sidebar

16
Вт, Юли
1 Нови блога
× Място за всякакви Nissan LEAF теми, коментари и мнения.

Белият лебед на Вальо

Преди 3 месеца 2 седмици - Преди 3 месеца 2 седмици #5415 от ElectricCarMan
Отговор от ElectricCarMan по тема Белият лебед на Вальо
Storage % на литиевите батерии е 40-50%. Аз лично моя го оставям на 55% защото от време на време се включва сам да дозареди 12 волтовия акумулатор.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 4 дни #5458 от betaserk
Отговор от betaserk по тема Белият лебед на Вальо
Здравей, супер ти е колата и дано и аз се вредя да си купя една, имам само един въпрос ако може, за колко време се зарежда от контакта 220 V, рових в нета, но не намерих инфо.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 месеца 1 ден #5473 от Касъклиев
Отговор от Касъклиев по тема Белият лебед на Вальо

betaserk писа: Здравей, супер ти е колата и дано и аз се вредя да си купя една, имам само един въпрос ако може, за колко време се зарежда от контакта 220 V, рових в нета, но не намерих инфо.


Здравей,

да ти кажа честно не съм засичал с точност. Активирал съм таймера и я оставям да се зарежда нощта след 23:00 до 07:00. Ползвам и режима, който предпазва батерията като я зарежда до 80%. Само петък и събота вечер съм направил да се зарежда до 100%, защото почти всеки уикенд пътувам до някъде и ми трябва 100% батерия :).

Иначе моята е с 3.5кВт часа бордово зарядно т.е. с повече от 3.5кВт за час и да искам не мога да зареждам. Г/д 20кВт/часа ми е използваемият обем на батерията т.е. това в идеалният случай означава 20/3.5 часа зареждане от 0 до 100 %. Или около 6 часа :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 15 часа - Преди 1 месец 15 часа #5599 от Касъклиев
Отговор от Касъклиев по тема Белият лебед на Вальо
От доста време не съм писал и реших днес да го направя :)

Нисанчето продължава да си ме радва, но взех да се замислям дали да не го продам заедно с другата кола и да си взема новият с 40кВч батерия :). След като покарах електромобил вече с нежелание се качвам на кола с двг и само това че сега с тази батерия не мога спокойно да отида до тъщата се прежалвам да шофирам ICE кола. Но с 40кВч Лийф би трябвало с едно междинно зареждане да мога да отивам до Чипровци.

Иначе вече направих 6000км на Лийфчето. Бях споделил за един шум , който се чуваше като карам с над 50км/ч. Оказа се че е главина. Имам записан час за вторник( 18,06 ) и ще ми я сменят, така че вече няма да го има този дразнещ шум.

Другото, което наскоро ми се случи - миналият уикенд бях на тиймбилдинг с колегите и бях оставил колата за 2 дена в подземния паркинг. Когато се върнах бях много изненадан да разбера, че в акумулатора нямаше ток. Бях я оставил на 75% SOC, и първоначално се изплаших че ми е свършил тока в батерията. Но след като един колега ми даде ток и "запалих" без проблем констатирах 73% останал ток в батерията. С един колега замерихме акумулатора и показа 3.5 волта ток. На него пише Рено и си мисля че това е акумулатора , с който е излезнала от завода. Интересното е че вече 10ина дена след тази случка всяка вечер след работа преди да се кача в колата меря волтажа на акумулатора и все показва 12,4-12,8 В ( така и не го зареждах него ). Какво точно се е случило си остана мистерия за мен, но имам едно на ум, че трябва в скоро време да се сменя. И ако беше кола с двг щях да забележа, ако почне да пали с повече въртене, но сега никога не съм усещал симптоми всеки път с натискане на бутона си тръгва :)

Със затоплянето наблюдавам, че колата стана по-икономична + това че и аз свикнах да карам по-икономично и преди 2 уикенда успях да измина 182км с едно зареждане, като LeafSpy показваше, че имам още 8% заряд :) Вече почнах да си ходя до вилата и обратно без да зареждам там , като даже ми остават над 25% заряд (дори днес на връщане карах с климатик ). Извън населените места карам на автопилот с 84-85 км/ч .

И сега нещото , което чаках с нетърпение :) Тази седмица успях да отида до Доспат с Нисана. На отиване минах през Девин, даже спрях на зарядната станция там, за да я тествам дали работи . Там пристигнах с 40% остатъчен заряд. За съжаление първо изключих колата, тогава се сетих да направя скрийншот и се бяха занулили другите показатели.

Тук за около 45-50мин успях да заредя приблизително 3,5кв ток.


И продължих по пътя си. В Доспат пристигнах с остатък от 24%

Тук вече може да се видят 6км/кВч и имайки впредвид, че изкачването е доста голямо смятам , че това е добър разход. Забравих да снимам таблото, но там показваше 14,2 кВч/100км.

Това пътуване го обмислях от доста време и се радвам , че успях да го направя без никакви проблеми :) На връщане минах през Батак и както предполагах всичко беше точно.Остана ми 59% заряд .
- ( спирах, за да си налея вода и бях изключил колата, затова показва само 67км )

За цялото пътуване ми бяха нужни 26,59 кВч електроенергия за изминати общо 269,9км или грубо 10км с 1 кВч


Добавям още малко снимки от пътуването






Както и трип лога :)



Като за финал на този пост искам да кажа, че съм мега доволен от "Белият лебед". За тези почти 4 месеца и половина, през които го ползвам се научих да карам по икономично и да спазвам всички ограничения :), не че преди съм карал ненормално, но сега съм супер примерен ( даже започнах да се дразня като виждам колеги шофьори, които карат бясно и най-вече с повече от 20-30км/час над ограниченията ). Дори почна да ми носи удоволствие този начин на шофиране :) и все по-голямо желание да пътувам с колата, но може би щеше да е по-добре с поне 40кВч батерия, затова започнах да се замислям за новият Лийф.
Следните потребители изказаха благодарности: carpe_diem, Carl Zeiss

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 14 часа #5600 от ElectricCarMan
Отговор от ElectricCarMan по тема Белият лебед на Вальо
Дам, идва един момент в които искаш повече! И при мен дойде, аз даже съм я пуснал моята да се продава вече. Хвърлям око на Hyundai IONIQ.
Мен лично нещо не ме радват нещата около новия Лийф и ме загубиха като потенциален клиент.
Имам абсолютно същите наблюдения относно трафика около мен. Поне за този Лийф мога да кажа, че доста успокояващо ми действа. Липсата на вибрации и шум я прави супер приятна кола за пътувания, само пустата батерия да беше с 2-3 пъти по-голям капацитет.
Следните потребители изказаха благодарности: Касъклиев

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 3 седмици 1 ден #5616 от peposhi
Отговор от peposhi по тема Белият лебед на Вальо

Касъклиев писа: ...
Дори почна да ми носи удоволствие този начин на шофиране :) и все по-голямо желание да пътувам с колата, но може би щеше да е по-добре с поне 40кВч батерия, затова започнах да се замислям за новият Лийф...
.


Колега, напълно те разбирам.
Апетитът идва с яденето. За мен новият Лийф е една чудесна машина. Ако смениш Л24 с Л40 ще почувстваш огромната разлика в пробега в положителна насока. Е-педалът е страхотна придобивка, която прави шофирането супер спокойно и реално ще използваш само педала на скоростта...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 седмици 5 дни - Преди 2 седмици 5 дни #5618 от Касъклиев
Отговор от Касъклиев по тема Белият лебед на Вальо
Виждам че от Нисан България предлагат и най-новата версия на Лийф-а


Жалко че има само Текна версия, защото цената ми идва малко в повече :(

btw Погледнах как стоят нещата на Нисан Словакия ( там колегите ми казаха, че ако върнеш кола по-стара от 15г ти правели 25% отстъпка за нов електромобил )

Та там имат и Н-конекта на малко по-добра цена.

Не знам дали има вариант колега да я вземе на цената с 25% отстъпка и после да ми я продаде :) звучи логично да не е толкова лесно
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 седмици 4 дни #5619 от Касъклиев
Отговор от Касъклиев по тема Белият лебед на Вальо
Бях изпратил запитване до Нисан България вчера, днес ми отговориха, че в момента нямат налични Нисан-и с 62кВч батерия. Най-рано се очаква да има накрая на годината , ако се поръча сега.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум