Sidebar

22
Пон, Окт
1 Нови блога
×
Привет от форума на eCars.bg

Някои хора харесват, други все още не разбират, а трети не си падат по електромобилите. Теб какви електромобилни теми те вълнуват? Имаш ли вече електромобил, планираш ли да си купиш скоро, какъв точно търсиш? Вероятно ще намериш отговори във форума или пък можеш да помогнеш на някой съмишленик да открие такива. Айде, приятно ;)

× Място за всякакви Opel Ampera теми, коментари и мнения.

Обслужване и части за Ампера

Преди 2 месеца 2 седмици #4365 от IvoY
Моля собственици на Ампера/Волт да споделят тези автомобили обслужват ли се / познават ли ги в сервизите на Опел в България и какви са цените на по масовите консумативи и части сравнено с конвенциоанелн автомобил.
Интересува ме колко по-скъпи са текущите разходи сравнено с нормална кола.

Другото важно е какво да очаквам от батерията на кола на около 150-160к км, до какъв пробег е нормално да функционира, кога се подменя и колко струва нова батерия?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #4366 от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Обслужване и части за Ампера
Аз моя Волт го обслужвам главно при Дженеръс Ауто и съм доволен за сега.
Цените на части са напълно нормални. При смяна на масло и филтри, най скъпото е поленовия филтър (80-90лв). Последно купувах нов външен кормилен накрайник. Беше 42лв, което е стандартна цена за такова нещо.
Консумативите са си като на нормална кола, с разликата, че масло, маслен и горивен филтър се сменят МНОГО по-рядко. Аз маслото го смених, когато купих колата, от тогава съм изминал 30 000 км и ми показва, че маслото още е на около 80% от живота си (върви от 100 надолу). Значи мога да изкарам още 120 000км без да го сменям :D

За батерията: Моята кола е на 155 000 и изкарва 60км през лятото с пуснат климатик. За подмяна няма какво да мислиш. Батерии съм виждал в ebay за $2000-$3000, но не съм чувал да се налага смяна, освен може би след тежка катастрофа.
На мен ми е спирала напълно батерията, заради софтурен проблем и колата се движеше само на бензин с намалена мощност, така че успях да стигна до сервиза. След ъпдейт се оправи. Сега след последния ъпдейт имам куп други проблеми и ще ходя да проверят дали трябва още нещо да ъпдейтнат, но това е друг въпрос.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #4368 от murry
Отговор от murry по тема Обслужване и части за Ампера
Дженеръс Ауто.

До момента:
- Лепене на казанче за течност за чистачки - 35лв.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 5 дни #4377 от earendil
Отговор от earendil по тема Обслужване и части за Ампера
Ами моята е може би най-караната в БГ ампера.. вече почти 6 години.. освен софтуерен ъпдейт до сега не съм правил нищо..

Предстои ремонт на нещо леко похлопващо по окачването.. ама след 15тина дена като охлаби малко сезона по морето :). Несе очувдам предвид оффроуда до бургас тази зима (покрай ремонта на пътя за БС беше или каране по черно.. или разкарания път през Каблешково..

С батерията минавам до 75 км лято с климатик. Преди беше до 82 км, но пробега падна от както смених оригиналните гуми.. според мен не е от батерията..
Следните потребители изказаха благодарности: sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #4468 от IvoY
Отговор от IvoY по тема Обслужване и части за Ампера
А има ли проблем ако колата се изключва от тока преди батерията да се е заредила до край?

Поне при мобилните телефони не е препоръчително :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #4469 от murry
Отговор от murry по тема Обслужване и части за Ампера
Телефоните на батериите щяха да живеят поне по още година ако не се зареждаха до край :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #4470 от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Обслужване и части за Ампера
За всички литиево йонни батерии (телефони, лаптопи, коли, ...) е най-добре да са заредени 30-80% и е по-добре да зареждаш много пъти по малко, а не рядко по много. Мисля, че амперите имат голям буфер и на двата края на заряда, така че заредена на 100% всъщност е някъде 85-95%.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 1 седмица #4471 от murry
Отговор от murry по тема Обслужване и части за Ампера
SOC (State of Charge) прозореца на Амперите (както и на Волт-овете) е 65% - когато батерията е "празна" е на 20%, когато е "напълно заредена" е на 85%.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 месец 5 дни #4477 от IvoY
Отговор от IvoY по тема Обслужване и части за Ампера
Това е изцяло градско каране в София със Шевролет Волт на 210 000км.
Без проблеми си прави заводски предвидения пробег на батерия.
Колата се продава ако някой има интерес между другото.

Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум