Sidebar

14
Пет, Дек
1 Нови блога
× Място за всякакви Renault Kangoo Z.E. теми, коментари и мнения.

Канго ZE тест

Преди 4 години 7 месеца #1265 от nio
Канго ZE тест е пусната от nio
Днес взех Канго-то и се започна. За начало зареждането с помощта на двата кабела не се получава, свети индикатора, че зарежда, но нищо повече. След 3 часа в контакта няма промяна в нивото на батерията. В другата тема бях писал, че става, но тогава просто го включих и видях, че светна. Да, ама не. Свети, но не зарежда. Но пък с дългия удължител зарежда определено. 12 м кабел, дебел, ползвах го да удължител при Туизи-то. Не се нагрява при зареждане за повече от час. И още. При заключване, отключване на вратите зареждането спира, не е като при Туизи, то зарежда и на контакт дори. Да си слушаш музика например докато зарежда. B) Извинявам се, че ще правя паралел с Туизи, но нямам друг електромобил за сравнение за момента. Впечатленията ми от Тесла са повърхностни засега. :P
И още една разлика, доста важна - при Туизи оставащия пробег намалява докато не ти покаже 0. При Канго на оставащи 4 км изписва чертички и това е. Но в батерията има още доста, не е на нулата. И изминава още 6 км преди да спре. Подобно е на автомобилите с ДВГ, има гориво още малко, но показва чертички. Сега зареждам Канго-то с енергомера, довечера ще има пост и за това колко е пълно зареждане, от чисто празна батерия.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца - Преди 4 години 7 месеца #1266 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
Пълното зареждане на Канго е 23,05 кВт, отчетено с енергомер. При нощно зареждане това е 23,05 х 10,4 ст. - 2,40 лв. При дневна тарифа 23,05 х 18,4 ст. - 4,24 лв. Доста повече от Туизи! :( Просто по-голямата батерия си казва думата, а после теглото своята при пробега. Ако Канго беше с теглото на Туизи.....Тази кола има толкова ненужно тежки неща - облицовки, шумоизолации на двигателното пространство !?!?!, крик, ключове, тежки гумени стелки и т.н. Само да си купя, веднага ще разкарам голяма част от тези неща.
Сега за пробега. За първи ден пълноценен тест с всички мои междинни зареждания успях да измина 182 км, без абсолютно никакво планиране, и имах заряд за още 32 км. Тоест дневния пробег на Туизи е постижим, дори ще бъде надминат без особени усилия. Зареждал съм междинно два пъти за по 30-40 минути и веднъж за около час, от обикновен контакт. Естествено отново празно. Но днес предстои пътуване с натоварен автомобил. Ще видя как е.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1267 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Канго ZE тест
:lol: Заразата на малкия евтин електромобил ни е обзела тотално :lol:

23 кВтч заредени значи използваеми са вероятно към 21. Иначе му дават 22 кВтч батерия и 23.5 кВтч/100 км разход. Наистина си е тежичко, заради което му е така супер и возията. Като се махнат излишните неща и се кара ефективно да видим колко ще даде. Засега рекордът ни е София-Пловдив с едно зареждане и 18 км някъде имахме оставащ пробег на пристигане в Пловдив.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1269 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
Това за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца - Преди 4 години 7 месеца #1270 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг "Делфин" до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално -- 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца - Преди 4 години 7 месеца #1271 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Канго ZE тест
Това ми напомня, че при пътуването до Пловдив съм правил снимка, на която се вижда 11.3 кВтч среден разход. Но напомням, че карахме доста бавно въпреки че бяхме на магистралата.

Иначе 23 кВтч разход си е възможен и се получава точно дори според Рено. Тяхното указание е за 80 км реален пробег при шофиране извън града (с по-висока скорост), при по-ниска температура (под 10C) или други фактори. Като знаеш, че капацитетът на батерията е 22 кВтч/100, ако минеш 80 км с едно зареждане разходът е дори повече от 23.5 кВтч. По спомен като го карахме средно ни даваше 13-15 кВтч, но не сме го натискали принципно. На последната отсечка в еко ралито миналата година го карах екстремно в продължение на 30 км, но бях прекалено зает с шофирането и стреса, та не отбелязахме какъв е разходът.


Чисто и просто – КарамЕЛ :)
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца - Преди 4 години 7 месеца #1272 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Канго ZE тест
Ето точна информация за пълни замервания в професионален тест, какъвто ми се иска да можем да направим и да го подредим в такъв PDF: Renault Kangoo Z.E. ADAC тест

+ In Kombination wurde beim Kangoo Z.E. ein durchschnittlicher Energieverbrauch von 23,5 kWh/100
km
gemessen. Die Erzeugung dieser Strommenge entspricht nach dem durchschnittlichen Strommix in
Deutschland einem CO2-Ausstoss von 132 g pro Kilometer. Damit erreicht der Kangoo Z. E. 39 Punkte im
ADAC EcoTest.

Bei hoeheren Fahrgeschwindigkeiten steigt der Stromverbrauch stark an. uber Land wurden 20,3
kWh/100 km
und auf der Autobahn 34,7 kWh/100 km gemessen.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца - Преди 4 години 7 месеца #1273 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
След пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1274 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
Теста е много подробен, и все пак ми се струва доста висок този разход. Явно аз шофирам много спокойно, погледни снимките от горния пост.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1275 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Канго ZE тест

nio писа: Теста е много подробен, и все пак ми се струва доста висок този разход. Явно аз шофирам много спокойно, погледни снимките от горния пост.


Видях ги да, нали виждаш и при нас какво засякохме. Но този Спиди момък с 60-те км пробег ме шашна и зная, че има хора, които карат така. В първите дни след като ги пуснаха електро вановете Спиди и видях един шофьор техен какво неописуемо безобразие направи около паметника Левски – вероятно и 50 км не е изкарал с това каране.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1292 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
Да ти светне лампата за горивото на електромобил?!?!? Възможно ли е? :)



Оказва се да, когато свърши дизела в резервоара на допълнителния отоплител на купето.
Честно казано бях доста изненадан, като светна. Не очаквах подобен символ на таблото на електромобил.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1293 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
И още една снимка, за всички, които мислят че възможностите на Канго се изчерпват с около 100 км градско шофиране.





Оставям коментарите на вас! B)
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца - Преди 4 години 7 месеца #1294 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Канго ZE тест
Когато миналата година разбрах, че е с дизелова система за отопление не се зарадвах много, но поне това е в помощ на пробега през зимата. Надявам се следващото поколение е-Канго да е с усъвършенстваната печка/система за отопление като на ZOE, както и с опция за бързо зареждане :).

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1299 от nio
Отговор от nio по тема Канго ZE тест
Никой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование - едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1300 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Канго ZE тест
k.i. в другата тема нали е пуснал отзив, който е съвсем различен, та явно са различни нещата - надявам се да има и шофьори, които изкарват повече - чух и че не искали да се връщат на дизелови...

Предизвикателството си го бива, както и твоите пробегни възможности :cheer:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 7 месеца #1301 от eltransbg
Отговор от eltransbg по тема Канго ZE тест

nio писа: Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование - едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)


Хе-хе, ти пък сега и съревнование...
Нали знаеш оная приказка за чуждата "п---а" дето нямала гръбнак...?
Та те не са си виновни хората - караш 60-70км и после цял ден отмаряш в офиса докато чакаш да се зареди :P
Начина на мислене е на всякъде еднакво.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум