×
Привет от форума на eCars.bg

Някои хора харесват, други все още не разбират, а трети не си падат по електромобилите. Теб какви електромобилни теми те вълнуват? Имаш ли вече електромобил, планираш ли да си купиш скоро, какъв точно търсиш? Вероятно ще намериш отговори във форума или пък можеш да помогнеш на някой съмишленик да открие такива. Айде, приятно ;)

Topic-icon Peugeot 3008 Hybrid4

Преди 1 година 10 месеца #2126 от stealthhack
В тази тема ще пиша информация от първа ръка за този автомобил.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 10 месеца #2127 от mumojem
Идеално, за такава кола определено ми се ще да разбера как се представя.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 4 месеца - Преди 1 година 4 месеца #2440 от stealthhack
Днес докато си карах по северната тангента в София, се учудих от добрият разход на равен терен в предвид че колата е 2 тона без малко.
Установих че колата може да поддържа EV-Mode само в определени скорости и в зависимост от нивото на батерията, но предимно в диапазона 30-50км/ч.
При спускане и скорост над 70км/ч. максимална регенерация + моторна спирачка, под 70км/ч. дизелът се изгася и остава само регенерация до скорост около 5-7км/ч. след това спиране чрез дисковите спирачки.
Имам предположение че батерията на колата е разчертана за 20С(1,1kWh 5,5Ah) разряд, ограничено от контролера на хибридната система, също установих че най-ефективно за батерията са кратки но силни импулси(когато искаш да останеш в EV-mode) при ускорение до ниски скорости да кажем до 30км/ч. Предполагам стратегията на подаване на тяга може да се приложи и на хибридната система на Тойота.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 4 месеца #2441 от mumojem
Определено супер прилично за колата наистина. Нещо друго интересно за споделяне намира ли ти се?

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 4 месеца #2442 от stealthhack
Ето малко снимки.
Също колата има един недостатък, за разлика от тойотите(HSD) тук преходът от ток --> дизел не е много рафиниран, в смисъл усеща се когато зацепва съединителя, хубавото е че скоростната кутия на дизела е ръчна(пилотирана) и е с 1 феродов диск(не е Dual Clutch).
goo.gl/photos/bQ8svZ9fpt91qqCM6
Следните потребители изказаха благодарности: firesword

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Време за създаване на страницата: 0.162 секунди
Създадено с Kunena форум