Sidebar

17
Сря, Юли
0 Нови блога

Новости при регистрацията на електромобили с удължен пробег

Преди 5 месеца 1 седмица - Преди 5 месеца 1 седмица #5241 от Mario62
Кажи му на търговеца, че е бъгав по цялата глава! Колата е супер преосигурена (Over engineered). В Generous Auto нямат проблем с поддръжката, стига ти да нямаш проблем с цените им. Всепак са "официален" а не гаражен сервиз. Но колата просто няма нужда от поддръжла като Фиат или Ауди. Съжалявам, че ги слагам заедно, но е истина. Фиата частите му са консуматив, а Аудитата станаха мис каприз. Не съм чул или чел някой да се е оплакал от Амперата. Има 3 бъга безобидни, описани са по-нагоре и с това се изчерпват недостатъците. Препоръчвам ти я горещо! Стига да не е имала щета по батерията, просто няма с какво да те изненада. Моята е купена нова от тук, но и внесените на старо за които знам са си супер. Само един колега от Пловдив беше брадясал с батерията, точно защото не му признаха гаранцията заради скрита от продавача щета, но мисля, че се е оправил с части от батерия на старо. (това само съм го чувал през трета ръка... Ако чете тук да разкаже!).

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 1 седмица #5242 от Mario62
Кажи му на търговеца, че е бъгав по цялата глава! Колата е супер преусигорена (Over engineered). В Generous Auto нямат проблем с поддръжката, стига ти да нямаш проблем с цените им. Всепак са "официален" а не гаражен сервиз. Но колата просто няма нужда от поддръжла като Фиат или Ауди. Съжалявам, че ги слагам заедно, но е истина. Фиата частите му са консуматив, а Аудитата станаха мис каприз. Не съм чул или чел някой да се е оплакал от Амперата. Има 3 бъга безобидни, описани са по-нагоре и с това се изчерпват недостатъците. Препоръчвам ти я горещо! Стига да не е имала щета по батерията, просто няма с какво да те изненада. Моята е купена нова от тук, но и внесените на старо за които знам са си супер. Само един колега от Пловдив беше брадясал с батерията, точно защото не му признаха гаранцията заради скрита от продавача щета, но мисля, че се е оправил с части от батерия на старо. (това само съм го чувал през трета ръка... Ако чете тук да разкаже!).

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 1 седмица #5243 от murry
Тоя търговец е получил информацията си по канала ЕЖК (Една Жена Каза).

Както колегата каза волта/амперата са over-engineered автомобили. Същия размер капацитет батерия ползват в VW e-up. Там са оставили запис от по 1kWh в двата края, при Волта е поне 3kWh в двата края. Батерията дори при зареждане на 3.3kWh й пускат охлаждането, за да не се натоварва. Не съм чул за батерия с паднал рейндж все още, а вече има бройки в щатите на по над 200,000 километра на ток (и разбира се има бройки на по 600,000 км общо бензин и ток).

Волта е базова кола на популярен автомобилен модел (Шевролет Круз) с изключително консервативно и сигурно направен драйвтрейн.

Колата е муцка ако искаш да имаш една кола и ти се кара на ток, а в същото време и да тръгнеш до Русе не го мислиш каква ще ти е зарядната стратегия.

И да, Дженеръс Ауто ги разбират доста. Цените не ми е правило впечатление до момента да са сериозни (но преди това карах Lexus, където под 200лв не съм оставял на влизане в сервиз за обслужване). До момента единствено Дженеръс са ми оправяло казанчето за течността за чистачки, понеже се беше спукало от камъче - за 35 лева го оправиха и прегледаха окачването, щото ми беше интересно в какво състояние е. Като за автомобилен дилър сервиза им е евтин.

Един камион ми отнесе пасажерското огледало. Понеже изпуснах срока за каското трябваше да си го купя аз огледалото - $125 от щатите (дойде на 300лв тук с мито и комисионна на куриерската фирма) оригинално от General Motors. Да, дойде за един месец, но 300лв за ново ел огледало с подгряване, моторчета за настройване и мигач е доста впечатляваща цена.

Дженеръс го боядисаха и монтираха за 60 лева - така че дори за ламарините и т.н. са достъпни.

Сега си поръчах още един ключ да имам - $25, пак от General Motors. Това е ключ за безконтактно палене - и е по-малко от 50лв.

Имат поне едно 15-на коли, за които се грижат в София, така че не е като да нямат опит.

Колата е супер - взимай и не го мисли.

Виж и внесените в България - при все, че немските и те са внесени от щатите няма значение от къде ги взимаш точно. Пича, който ги продава в София до ЕСТЕ (моя е от него) взима качествени и безпроблемни бройки.
Следните потребители изказаха благодарности: Mario62

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 1 седмица #5244 от iceniko
Темата се разгорещи и се включвам и аз... тъй като последния път като коментирах за една Ампера/Волт ли беше вече не помня.... преди година един съфорумец я взе за жена му, аз бях изключително нерешителен и несигурен тогава а и нямах финансовата възможност.

Напоследък сериозно съм ги загледал, има няколко обяви в БГ и повече в западна Европа (най-вече холандските). Споделяйте мнения, много ми е интересно да чета, надъхвам се още повече! :)

Чел съм много, с регистрацията - каквото стане, макар че и аз разбрах че може да се регистрира като електромобил или ако не може, то поне да не бъде с пълния данък/разходи като за ДВГ. За предимног градско предвижване в София, до 30-40км на ден и при положение че има собствен (или близко) гараж/паркомясто с контакт... колата направо изглежда приказка. Редки но необходими пътувания на дълги разстояния не би били проблем и притеснение нито за притежателя, нито за околните често ползващи/возещи се.

Продължавайте темата в същия дух, да чуем още мнения! Имайте също така предвид че Волта има по-ниски нива на оборудване спрямо Ампера в Европа. Липсват парктроник и камера за задно виждане, които при Ампера ги има по принцип, до сега не съм виждал ниво на оборудване което да ги няма!

Цени - всякакви... от 17-18 та чак до 50к лв. Зависи от марка, модел, година, пробег... ;) Нека разговора продължи!

Ако регистрацията вече е направена от други собственици в София на Ампера/Волт - за останалите от нас, които се опитват да се включат сега не би трябвало да е проблем!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 1 седмица #5245 от iceniko
Темата се разгорещи и се включвам и аз... тъй като последния път като коментирах за една Ампера/Волт ли беше вече не помня.... преди година един съфорумец я взе за жена му, аз бях изключително нерешителен и несигурен тогава а и нямах финансовата възможност.

Напоследък сериозно съм ги загледал, има няколко обяви в БГ и повече в западна Европа (най-вече холандските). Споделяйте мнения, много ми е интересно да чета, надъхвам се още повече! :)

Чел съм много, с регистрацията - каквото стане, макар че и аз разбрах че може да се регистрира като електромобил или ако не може, то поне да не бъде с пълния данък/разходи като за ДВГ. За предимног градско предвижване в София, до 30-40км на ден и при положение че има собствен (или близко) гараж/паркомясто с контакт... колата направо изглежда приказка. Редки но необходими пътувания на дълги разстояния не би били проблем и притеснение нито за притежателя, нито за околните често ползващи/возещи се.

Продължавайте темата в същия дух, да чуем още мнения! Имайте също така предвид че Волта има по-ниски нива на оборудване спрямо Ампера в Европа. Липсват парктроник и камера за задно виждане, които при Ампера ги има по принцип, до сега не съм виждал ниво на оборудване което да ги няма!

Цени - всякакви... от 17-18 та чак до 50к лв. Зависи от марка, модел, година, пробег... ;) Нека разговора продължи!

Ако регистрацията вече е направена от други собственици в София на Ампера/Волт - за останалите от нас, които се опитват да се включат сега не би трябвало да е проблем!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 1 седмица #5251 от earendil
Ами карам я от 6 години в БГ :), Освен 1-2 безобидни софтуерни бъгчета - нищо.. само караш.

Смених скоро тампони на амортисьорите.. в неофициален сервиз на приятел за 60 лв двата :).. това й е от 6 години блъскане по БГ пътища (не пазя много много :)).
Може би догодина ще я продам, за да си вкарам от щатите новия волт.. но може и да не я продам а да я предам нататък на майка ми , че хия не обича да дава пари за гориво :) :)

Скоро ще се пробвам в КАТ Бургас да я пререгистрирам като електричка, но ми се иска да консолидираме наличната информация в подрепа на това.. примерно една гуугъл докс папка с копия на талони,, удостоверения и пр (ест. може да си заличите личните данни), Някакво писмопрепоръка от министъра и т.н.

Поздрави
Следните потребители изказаха благодарности: Mario62, peposhi, murry

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 5 дни - Преди 5 месеца 5 дни #5254 от hibel
Здравейте,
така и никой не ми изпрати талона си , на който пише мечтания "електродвигател" ………и ....за съжаление, резултатите от срещи, мейли, телефонни разговори с всички по веригата за регистриране, вкл. и зам. министър Ангелов НЕ са добри. Говорят се от общи приказки до пълни небивалици. И на никой не му се запрятат ръкави.

Та ако питате мен …. решавайте си проблема по отделно , предимно по "втория начин", и все така......егоизмът да е нашият морален компас….за душевен комфорт! Не се сърдете , но така на парче няма да стане нищо. Много сте отзивчиви на коментари , и когато дойде момента да се действа ….до там.
Ако пък реша да помоля някой с успешна регистрация да регистрира и моята и след това да ми я прехвърли…..съвсем ще ви изгубя. Нали така?!
А аз ...ако ме пита някой дали да си купи такава кола и лесно ли ще я регистрира като електричка, ще кажа НЕ!

В скапаната ни треторазрядна държава, хем никой не мисли за замърсяването , хем няма субсидии или облекчения за закупуване на такива коли , хем не се поставят зарядни станции, хем всеки път да откриваме топлата вода, а като не сме и единни...... с една дума... …..българска работа. Изгубих желание и сили да се боря, то не се вижда смисъл в нищо.
Хайде със здраве !!!
……….и да знаете : Карате хибриди, а не електрически !!!
Следните потребители изказаха благодарности: Zer0C001

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 5 дни #5255 от antibug
Не си прав и с това отношение не се чуди че са ти отказали. Въпреки опита да обидиш всички във форума не е вярно че ще ти откажем да помогнем с регистрацията. Заповядай да я регистрираме в Плевен и ще съдействам. Но да си дам талона на непознат няма как да не се замисля. Те хората ЕГН не дават да си казваш вече пък камоли целия талон.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 5 дни #5256 от hibel
Ето ми номера....когато е удобно може да ми звъннеш. 0888321356

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 5 дни #5257 от murry
Здравей,

според мен няма много активност, защото накрая се стига до усмотрението на контретните служители на смяна в КАТ. Зависи дали са на кеф, дали ги кефиш и т.н.... поради това, че категорията "електромобил с удължен пробег" го няма според КАТ е въпрос някой да рискува, за да го впише като електромобил.

Лично моя Волт е регистриран като "Бензин/електричество". Не е като електричка. И лично при мен от Общината изкараха стикер за зона. Но също така имат и правото да не изкарат... сива зона.

Ако моя талон може да бъде полезен ще го снимам с удоволствие и лекота - но моята не е регистрирана като електричка.

Преди да плюем тотално в България - автомобилите като Волт и BMW i3 имат този проблем по целия свят - включително в щатите на много места се приемат като хибридни автомобили (казвам, понеже следя една голяма щатска Волт група). И там много хора си плащат данъците като за бензинова кола и нямат достъп до car pool-а на доста места.

Extended range автомобилите на пазара са 3-4 модела все пак - трудно е навсякъде да са уредени.
Следните потребители изказаха благодарности: Zer0C001

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 5 дни #5259 от Zer0C001
Видях темата, прочетох и се зарадвах че се работи по-въпроса единствения практичен модел електромобил за живеещите извън Драгалевци , Волт/Ампера , да бъде припознат и документално като електромобил, с което да си оправдае поне малко цената. Уви явно няма да стане.
Според мен си е прав hibel и за тона и за отношението след безрезултатната среща със зам. министър ( предишните постове си бяха съвсем учтиви ) , а личните данни в талона се крият толкова лесно : www.ecars.bg/forum/Opel-Ampera/132-moyata-ampera?start=160#3656 - 10 минути с Paint.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 месеца 5 дни #5260 от hibel
Бях груб в коментара ,така е , изнервиха ме до крайност. Когато ми предложиха да си махна ДВГ-то за нов Технотест и после пак да си го монтирам ..... просто не е за вярване!
Взимам си думите на зад , човек с опит от тук пишещите пое ангажимент да помогне. Ако всичко е наред ще споделя.
Ще ви държа в течение.
Следните потребители изказаха благодарности: mumojem

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 4 седмици #5277 от mistqr
Някой бе попитал за Амперата как показва колко километра има възможност да след зареждане.
Моята Aмпера е взех декември 2017 от Холандия. Когато я взех погазваше заряд 54 км. Но зимата със всеки изминат ден заряда намаляваше докато не стигна 41 км. След това като почна да се стопля пролетта отново са качи до към 55. И така.
Лятото ходих с нея на остров Крит - една седмица при познати. Чак в предпоследния ден от почивката моите познати ми казаха че в града в който бяхме има безплатно станция за зареждане. Аз реших все пак да се възползвам преди да тръгна наобратно към България (Русе). Знаете ли какво ми бе учудването след като откачих автомобила от зарядната станция - изписа ми 80 км. - колкото е фабричния максимален пробег. От тогава постепенно показанията пак паднаха на обичайните 55 км.
Така и не успях от тогава да я заредя на друга външна станция (освен през домашния кабел) .

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 4 седмици #5278 от murry
Аз съм стигал 85км пробег от Банско до гръцкото море пред Гоце Делчев. Също така лятото (към август) в района на Банско обикновено ми показва между 75 и 80км. Но в самото Банско има 3 светофара все пак, а в платото около града се кара бавно и хармонично (макар и да е хълмисто). Спокойно съм правил 60км с един заряд и с останали още 15-16км според бордовия.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 4 седмици #5279 от antibug
От неделя имам странен проблем. Като е отворен шофьорския прозорец и дам да се затвори стига до горе и се връща от където е тръгнал . За да го затворя трябва да задържа бутона за постоянно докато качи и още поне 2 секунди иначе отново се връща.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #5280 от Zer0C001

murry писа:
Лично моя Волт е регистриран като "Бензин/електричество". Не е като електричка. И лично при мен от Общината изкараха стикер за зона. Но също така имат и правото да не изкарат... сива зона.


На 26.07.2018 г. Столична община е променила наредбата , стикери да се издават само на "изцяло електрическите превозни средства и електрическите превозни средства с горивна клетка" ( council.sofia.bg/documents/20182/639852/...jenie+1+-+R.+511.pdf , ал. 17 до 20 ). Не мисля че "Бензин/електричество" спада към тези категории.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #5288 от murry
Да, вкарали са допълнителна дефиниция за PHEV. Значи забавата ще е още по-голяма :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици - Преди 4 месеца 3 седмици #5290 от Zer0C001
" дефиниция за PHEV" - къде ? Или имаш в предвид, че изрично ги изключва ?
Ако е, че ги изключва - не е ново, но преди беше в ЗДП ( новото е , че ПС включва и дву/три-колесни ) . Въпрос на късмет в КАТ да не добавят "Бензин/" или лелката издаваща стикери да не е запозната, вече с по-малки шансове.
Честит, още по-мръсен въздух на Софиянци, с максимални усърдия от общината.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #5307 от sweeper
Здравейте, поради отсъствието ми от страната последния месец, не успях да реагирам веднага на призивите за снимки на талон с електродвигател. Дано все пак да е полезен на някого.
Това е моят:
А това е друг от Пловдив:
Поздрави и успех на всички, които ще правят нови или пререгистрации.
Прикачени файлове:
Следните потребители изказаха благодарности: Shoni{Румен Минчев}, Zer0C001

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 месеца 3 седмици #5308 от ВОЛТ
Няко знае ли ,с какви преференции,се ползват в Европа,автомпбили,от типа на Волт и Ампера.Ше е добре да запознаем нашите чиновници в Автомобилна администрация,и в общините.?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум