Sidebar

14
Пон, Окт
2 Нови блога
× В 'разгърнат вид', всичките електрически джаджи за зареждане би трябвало да наричаме зарядна инфраструктура.

Зарядни станции в БГ

Преди 2 месеца 2 седмици #5646 от eldrive
Отговор от eldrive по тема Зарядни станции в БГ
Ще проверим веднага. Имате ли снимка, която да приложим?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5647 от IvoKirilov
Отговор от IvoKirilov по тема Зарядни станции в БГ
В момента не, но мога да дам в събота, когато съм в града.
Първо беше блокирана заради строежа на тентата, която е построена в паркинг квадрата, в който е станцията.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5648 от murry
Отговор от murry по тема Зарядни станции в БГ
Имам идентичен въпрос за DC-то на Бриколаж в Благоевград - в PlugShare пише, че е само в работното време на магазина, но не виждам бариера, която да възпрепятства стигането до нея? Да не би да й дърпат шалтера просто?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5649 от murry
Отговор от murry по тема Зарядни станции в БГ
А и така и така сме на темата - станцията до Правец очаква ли се да заработи скоро?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5650 от eldrive
Отговор от eldrive по тема Зарядни станции в БГ
За Бриколаж Благоевград - станцията работи денонощно, въпросът е да има достъп до нея.
За Шел Правец - днес :) Вече е онлайн

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5652 от vass
Отговор от vass по тема Зарядни станции в БГ
Благодаря за информацията! Разчитам на възмжоността, защо след Сандаски ме чака дълъг преход в Гърция, където както се знае няма много възможности.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5653 от bore
Отговор от bore по тема Зарядни станции в БГ
Здравейте
Днес зареждах на Екото на бул.България. При 48 kw се пълнеше с 300 кмч. Каква ли би била скоростта ако е 50 kw както пише че е.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5654 от murry
Отговор от murry по тема Зарядни станции в БГ
50KW трудно ще удариш - това са 400 волта на 125 ампера - а колкото повече доближаваш пълна батерия (около 400V май са на Тесла) толкова повече бута ампеража надолу.

За да удариш 50kW трябва колата да си иска 400V в даден момент преди 75-80%

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5655 от mindfreeze
Отговор от mindfreeze по тема Зарядни станции в БГ
Аз съм дърпал 50KW с Айоника на Кауфланд, но не помня точно на колко % беше. Под 75% със сигурност. Трудно е. Трябва и температурата да е подходяща

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици #5668 от bore
Отговор от bore по тема Зарядни станции в БГ
400 V да иска колата не са проблем.
Работата е в това, че казват 50kw а реално ги няма.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 2 седмици - Преди 2 месеца 2 седмици #5669 от murry
Отговор от murry по тема Зарядни станции в БГ
400V би трябвало да е при над 100% state of charge на Ioniq-а. Съмнява ме да е дърпала 50kW. Как си го измерил - той не показва зарядна мощност на таблото? Мисля, че теоритичната максимална мощност на зареждане на Ioniq-а е 45kW - 360V на 125 ампера (това при 50kW станция).

50kW си ги има - колата сама решава колко иска като ампераж - и зависи на колко волта е към дадения момент. Пак казвам, че на 50kW станциите максимума е 125 ампера.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #5670 от petrakis
Отговор от petrakis по тема Зарядни станции в БГ
Мда... тегава работа, волтажи, амперажи

Чува ли се нещо и за по-бързи зарядни станции, 100-150 kW, що не кандидатствате с някакви проекти за финансиране за зарядни по магистралите, да стане нещо като Айонити, БГ стайл.
Пък Екарс имат много добър вариант за бизнес да пуснат оферти към гръцките хотели по Халкидики, Тасос и прочие за зарядни станции, барема могат да отделят по 1500 евро.

Току виж почнала тема Зарядни станции в GR ;)
Следните потребители изказаха благодарности: mindfreeze

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 1 седмица #5677 от ElectricCarMan
Отговор от ElectricCarMan по тема Зарядни станции в БГ
Станцията на Лидъл във Самоков работи! Тествано днес.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 месеца 5 дни #5678 от eldrive
Отговор от eldrive по тема Зарядни станции в БГ
От днес добавихме в мрежата nа Eldrive още една 50 kW DC - на Шел Монтана
Следните потребители изказаха благодарности: carpe_diem, Carl Zeiss

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 седмица 2 дни #5718 от earendil
Отговор от earendil по тема Зарядни станции в БГ

PETROV писа: "Доста е удобна.......
...........Долу няма почти обхват.. и трябва да излезеш навън, за да сработи интернета на телефона и да активираш станцията.. иначе си работи безпроблемно."

Колега, а на мен това ми изглежда доста неудобно?


Имах предвид разположението в центъра на града.. Близо до хапване, пешеходния център и пр.


Отделно, след доста мейли до пристанище Бургас и ИКЕМ и над половин година след "откриването й" станцията в морска гара Бургас най-накрая работи. 22кв AC тип 2. Пак приятно място за хапване и разходка и да донапълни човек електрони.. :)
Следните потребители изказаха благодарности: PETROV

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 дни 5 минути #5719 от PETROV
Отговор от PETROV по тема Зарядни станции в БГ
В неделя зареждах на CHAdeMO станцията на ЕЛДРАЙВ в Сандански и ми направи впечатление, че не вдига повече от 35kW мощността /160 км/ч/? Което доста забавя зареждането!
Обикновено зареждаше с около 200 км/ч /някъде 42-43 kW/. Каква е причината нямам идея? Дали на другите зареждачки е по същия начин?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум