Хибриди (155)

Това е архив на предишната ни категория Хибриди – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!

Иди кажи, че това е руска кола...

След първата доза новини около руската Ё-Авто, която обяви амбициозни хибридни планове и получи шофьорската оценка руския президент Владимир Путин, амбицията на компанията продължава с представянето й на Автосалон Франкфурт 2011. На своя щанд Ё-Авто показва Ё-мобиль Крос-купе задвижван с бензинов двигател, работещ и на газ, с добавка два електромотора и кондензаторни батерии, а в добавка виждаме и доста изненадваща разработка, наречена Ё-Concept...

Volvo започва тестове на нов, зареждаем електрически хибриден автобус

Volvo Buses разработва зареждаеми хибридни автобуси, които могат да изминават дълги разстояния на електричество, тихо и без вредни емисии. Всичко това звучи направо като от приказка, предвид все още доста високата средна възраст на българския автобусен автопарк, макар че вече не малко компании инвестираха в много и модерни автобуси...

Първи снимки на Audi A4 2014 от Autobild

Точно преди месец стана ясно, че от следващата година Audi A6 ще се предлага и в хибриден вариант, а сега германският Auto Bild разкри, че следващото поколение на по-малкия събрат A4 ще бъде базирано на MLB Evo платформата. Това е тактическо решение от страна на Audi за значително намаляване на теглото на A4, чиято нова платформа се очаква да бъде по-лека с около 120-150 кг...

Супер отворен и супер мощен, но хибриден Cadillac Ciel концепт от GM

Съвсем прясно Cadillac представи нов изцяло отворен четириместен CIEL (небе на френски) концепт с би-турбо версия на 3.6-литровия V6 агрегат с директно впръскване, свързан с хибридна система, използваща литиево-йонна технология за батериите и позволяваща изцяло електрическо придвижване при ниска скорост.

Мощността на 3.6L V6 двигателя с безстепенно газоразпределение е 317 кВ (425 кс), с въртящ момент от 583 Нм. Концептуалният статус на колата на този етап е причина засега да не се коментират повече конкретни технически параметри по отношение на задвижването...

Нови подобрени хибридни автобуси с водородни горивни клетки и литиево-йонни батерии от Mercedes-Benz

Hamburger Hochbahn AG е щастлив собствени на четири нови Mercedes-Benz Citaro FuelCELL хибридни автобуса по германската NaBuZ demo схема за популяризиране на устойчивите автобусни системи от бъдещето. Предприятието ще получи още три Citaro хибрида с горивни клетки следващата година.

Citaro FuelCELL Hybrid е оборудван с множество ключови подобрения в сравнение с автобусите с горивни клетки, които тръгнаха по пилотна тестова програма в Хамбург през 2003 г.: хибридизация с акумулиране и съхранение на енергия в литиево-йонни батерии; електромотори в главини за непрекъсната изходна мощност от 120 кВ; електрифицирани съпътстващи системи; и по-усъвършенствани горивни клетки. Последните са разработени за удължен експлоатационен цикъл от поне шест години или за 12,000 оперативни часа...