Технологии (116)

Това е архив на предишната ни категория Технологии – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!

хидрогенен катализатор EhybridCar, предлаган у нас

Идеята за алтернативно гориво съвсем не е нова и очевидно съвсем не е непозната на родните ентусиасти. Като тотален заместител на двигателя с гориво се поставя електромотор, а за тези, които не желаят изцяло да преобразуват колата си, вариант е превръщането и в хибрид.

Преди старта на F-Cell World Drive

Mercedes-Benz отбеляза 125-та годишнина от откриването на автомобила от Карл Бенц не с поглед назад, а към бъдещето придвижване, с F-Cell World Drive.

Три Mercedes Benz F-Cell коли обикалят света, за да демонстрират способностите на водородната горивна клетка за бъдещето и да привлекат вниманието на потребителите и медиите към тази обещаваща технология. Целта на F-Cell World Drive е изминаване на над 30,000 километра през 14 държави на 4 континента и завръщане след 125 дни в стартовата точка, Берлин...

Еко Формула 1

Дори да не сте фен на Формула 1, няма как да не сте попадали макар и за малко на някое от състезанията през годината, прескачайки от канал на канал с дистанционното на телевизора. Онези пък, които не пропускат нищо от "битката на болидите", се наслаждават на скоростта, мощта и динамиката на Grand Prix...

Системата KERS във Формула 1

Що е то?
Kinetic Energy Recovery Systems (KERS) е напреднала технология, използвана в автомобилите, която представлява "улавяне" на кинетичната енергия на движеща се кола при активиране на спирачната система. Съхранената кинетична енергия се складира в "резервоар" (маховик или батерия), за да се използва по-късно при ускорение. Системата се използва в състезателните болиди на Формула 1, а уникалните й свойства могат да работят в две направления. Първо, съхранената енергия може да се използва при ускоряване в автомобилни състезания, особено при опит за задминаване на противник. Вторият и индиректен ефект от системата е по-висока устойчивост, което я прави изключително подходяща за сферата на "зелените" технологии.

Мерцедес вече има модели с водородно захранване

Немският автомобилен гигант Daimler е в преговори с Renault-Nissan относно възможността за сътрудничество в сектора за развитие на горивните клетки.