Едното продължава да изпреварва с много другото – зарядните станции и някои техни компоненти са тествани и готови за много мощно зареждане, но електромобилните батерии все още не поддържат такива силни натоварвания.

За разлика от Nissan, Toyota все още не произвежда електромобили. Дори 10 години по-късно (първият LEAF излезе на пазара в края на 2010 г.). Имаше малки изключения като няколко хиляди броя електрически RAV за Калифорния преди години, с цел да се отговори на изискванията там, но това е всичко.

Това 1300 ме върна назад в детството, когато чествахме 1300 години България. Спонтанна асоциация, която не успях да си обясня съвсем, но се доверявам на силите и връзките, на които ние хората сме способни и усещам, че обяснението просто си вибрира някъде из ефира около мен.

Обещанието за ID.3 това лято е потвърдено – търговският директор на Volkswagen Юрген Стакман писа в LinkedIn и Twitter, от 17 юни всеки направил предварителна резервация за модела ще може да завърши процеса на поръчката.

Тези дни неочаквано започна ремонт на една отсечка от столичния булевард България. Точно си говорехме вкъщи, че още през април беше супер подходящо заради тая небивала щуротия, в която сме вкарани почти всички в света – с тези празни улици да се изтегли този планиран ремонт вместо през август, да е сега.