В понеделник авто дилърствата в Германия са отворени отново и в случая с VW само там, за още известен период от време, ще може да се намери някоя от последните произведени бройки електрически голф.

Сякаш винаги ще свързвам новините за електробуси с едно зелено возило на ток, което беше изпробвано в продължение на година в София. Случи се малко след като взех новия тогава Renault Twizy от офиса на Renault България. А "тогава" беше в началото на 2014 г.

Когато не върви, не трябва да униваш. Защото напред има път въпреки временните неволи.

Такива имаше не малко за китайския производител на електромобили NIO, чийто продажби не успяваха да дръпнат достатъчно.

Инфраструктурата за електромобили в Китай е на път да получи солиден тласък от основните играчи на електро пазара. Това са двете най-големи електрически компании – State Grid и China Southern Power Grid, като първата ще инвестира 2.7 милиарда юана (около €350 милиона) още в рамките на тази година. Планът на China Southern Power Grid е значително по-голям, с инвестиция в размер на 25.1 милиарда юана (около €3,25 милиарда) в рамките на следващите четири години.

Вследствие на огромния спад в продажбите на ДВГ автомобили, Renault обяви промяна в своята стратегия и се оттегля от партньорството с Dongfeng, заедно с която преди години изгради завод за производство на превозни средства с двигатели с вътрешно горене в Китай.

След три седмици пауза в работата, заводът на компанията в Ношовице рестартира производството. Точно в този завод Hyundai започна да произвежда електрическия Kona през март 2020 г.