От Блед до Дубровник за два дни с професионално преоборудван до електромобил Mazda 5.

Словенският новатор Андрей Печяк измина над 700 км с обикновен автомобил превърнат заедно с Метрон Институт в електромобил, с местни технологии за задвижване, контрол и батерии. Със средна скорост 65 км/ч колата е постигнала своеобразен рекорд от 736 км по маршрута Блед (Словения)Дубровник (Хърватска)...

В този блог: Нов анализ на Consumer Reports показва, че надеждността на Tesla Model S се подобрява.

Засега потребителите определят електрическия седан на Tesla като "средна хубост", но компанията работи учудващо интензивно в посока подобрения. Добавката е, че Model S не само става по-сигурен, но също така се представя по-добре от някои доста по-стари и утвърдени авто модели...

В този блог: Германците тепърва тръгват електромобилно у дома, но обявиха големи планове за Азия.

В наши дни повечето неща около нас като че ли идват от Китай. Но с колите не е точно така – китайците изнасят, но си карат техните коли най-вече у дома. Обратно – сега европейци и американци се надпреварват като луди да продават автомобилите си в Китай. В това, обаче, има един огромен проблем, който не само ни бърка, но как само...

В този блог: Професионално преоборудванa германска класика живее нов електро живот.

Да видиш възродена класика, при това на ток, е чудесно. Поредната е VW костенурка с гръмкото име ZelectricBug...

В този блог: Tesla пуска аксесоари направени от остатъци от кожа използвана за интериора на Model S.

Това остана някак в сянката на новината за ускоряващия за 3 сек до 100 км/ч Tesla Model S D, но ето сега вече знаем, че скоро от онлайн магазина на Tesla ще можем да си купуваме нови кожени аксесоари на марката, произведени от остатъчна кожа...

В този блог: Поредният щат, който забранява на Tesla да продава директно, е Айова.

Да не можеш да си купиш Model S директно от Tesla е проблем, който в България нямаме и едва ли ще имаме. Но американското статукво създава точно такъв проблем – в някои щати асоциациите на авто дилърите лобират (да не използваме по-мръсни думи) против Tesla. В резултат компанията не може да продава директно своите електромобили и последният такъв случай е в Айова...

В този блог: Техническата гимназия на Аахен и StreetScooter с нов прототип на ток и 100 км пробег.

Ако видиш нещо такова на улицата няма как да не се обърнеш. Твърде различно е от останалите коли. Като Рено Туизи – всеки път когато излизаме с нашия хората се смеят, вадят телефони, снимат и се радват на малкия електромобил...

В този блог: Германците трескаво се опитват да догонят Tesla с нови електро модели.

"На група хора в BMW е поставена спешна задача да направят електро кола, която може да се конкурира с Model S или си заминават." Това ни казва човек, чието име не можем да назовем, по време на eCarTec Мюнхен изложението, което завърши преди няколко дни. Няма да как да знаем дали е вярно, но не е само BMW. Големите германски авто концерни очевидно не очакваха, че някой ще ги бие в играта, в която са най-добри, при това с продукт, с който в момента въобще не могат да се конкурират и колкото и да го прикриват им личи...