В този блог: Заводът на Nissan в Барселона вече сглобява изцяло електрическия ван, в пътническа и товарна версии.

Като за начало e-NV200 ще се предлага на 20 пазара, но като у нас още не сме видели LEAF, който се продава от декември 2010, ще е много интересно да сме сред 20-те. Ако не друго поне се произвежда в Европа и след като вече има Renault Kangoo Z.E. в България, e-NV200 колко му е да дойде ;)...

В този блог: Масовият електромобил на Tesla Motors няма да се казва Model E.

Преди време се чудехме какво ще пише пред Model E, но сега вече е ясно, че няма да е Tesla...

В този блог: Със само 100 долара повече от i3, B-Class ED стартира първо на американския пазар.

Новината за цената на електрическия B-Class в някои сайтове започваше с Breaking, но тя беше до известна степен предвидима. Кога ли не сa се гонели като котка мишка автопроизводителите и след като вече знаем, че базовата цена на BMW i3 в щатите е $41,350, беше ясно, че и B-Class ED ще тръгва някъде от там...

В този блог: Четири нови електрически Renault Kangoo за контрол на паркирането в Бургас.

Става дума за минивановете, които използват за превозване на скобите за неправилно или неплатено паркиране в синята зона на града. Сега колите са 4 (плюс 1 резервна) дизелови и след тридневен тест с електромобил решението за подмяната им с електрически е бързо и твърдо...

В този блог: След Германия Model S вече се предлага на лизинг от Sixt и в Швейцария.

Ако не можеш да извадиш парата за Model S, лизинг ще да ти е варианта. Първата опция за такъв беше с не особено познатия ни Athlon Cars Leasing International, но вече има и ново развитие – Tesla разширава сътрудничеството си с небезизвестния (работещ и в България) Sixt Leasing...

Това с работещия в България го добавяме, защото нещата с лизингите за електромобили у нас вървят трудно, както се вижда от случая с Renault... У нас е известно поделението на Sixt за наем на автомобили, но то е в списъка с европейски партньори на страницата на Sixt Leasing.

Иначе за Tesla Model S лизинг от Sixt засега се класират в Германия и Швейцария, но няма как да не влезе и в други европейски страни. А като има представителство на Sixt в България, все ще ни дойде и на нас реда.

Сега малко цифри – пробвахме лизинг калкулатора на http://www.sixt-neuwagen.de/tesla и ето два примера:

Примерни Sixt Leasing вноски за Tesla Model S в Германия
  60 кВч батерия 85 кВч батерия
Срок на лизинга 48 месеца 48 месеца
Километри годишно 10,000 25,000
Месечна вноска  от €839 от €1,116 

В Tesla имат обичая да представят нещата с по-ниски вноски (наричат го ефективна месечна стойност), което идва от спестените пари за гориво (и др.). Затова и го дават като €550 месечна вноска, но най-ниската директна е €839. Според компанията с Model S пестиш поне по €250 месечно само от гориво, плюс от разни данъци, които се плащат за коли с ДВГ.

Другата интересна добавка по отношение на разходите, е, че с Tesla Model S е дори още по-евтино, защото зареждаш безплатно завинаги на Supercharger зарядните станции на компанията. В Швейцария и Германия има такива, а за няколко години обещават да покрият и цяла Европа (вчера обявиха 100-та станция в щатите).

В Швейцария, където сега вече също започват да предлагат Model S на Sixt лизинг, нещата откъм плащания изглеждат малко по-различно, защото има първоначална вноска от 10 процента. На германския калкулатор се вижда една оранжева лентичка Ohne Anzahlung, което означава, че такава няма.

tesla model s sixt leasing germany

Съответно затова в Швейцария вноските са по-ниски. Там започват от 810 франка или нещо от сорта на €665. Това е за 60 кВтч батерия, 36 месеца и 10,000 км годишен пробег, при която конфигурация, според Teslaефективната месечна стойност е CHF 664 или към 1060 лв наши пари.

В Sixt лизинга за Molel S е включена и поддръжката от Tesla, в която имаш и 24 часа пътна помощ. Елон Мъск е доволен, че след Германия Model S ще може да се взима на лизинг от Sixt и в Швейцария, а ние ще сме доволни, когато това се случи и в България. Важното е, че действат и когато разберем за ново Model S лизинг предложение/разширение, ще го споделим веднага.

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

В този блог: Както има избор от двигатели, така да е и за електромотори и батерии.

Изборът от електромобили на пазара полека се увеличава, но като изключим Tesla Motors, засега други големи производители не предлагат батерии с различен капацитет. Но това трябва да се промени скоро, защото "една батерия за всички" тактиката май не работи много добре...

В този блог: С 47.5 кВтч батерия новият BYD-Daimler електромобил е над всички в класа засега.

Германско-китайското сдружение BYD Daimler New Technology Co., Ltd. (BDNT) показа новото си електро творение под марката DENZA на провеждащия се в момента Auto China 2014 автосалон. Изглежда обещаващо откъм пробег, но "офертата" за 300 км, с която го представят, му идва малко отгоре, както показват и сметките...

В този блог: В Mercedes-Benz имат огромна мрежа и топ ниво, пък използват задвижване на Tesla Motors, която нещо много не харесват.

Тези думи в заглавието са на шефа на Mercedes-Benz USA, Стийв Кенън, отпреди няколко дена на автошоуто в Ню Йорк. Има и добавка: "Ако си вземеш Tesla, трябва да имаш и друга кола"...