Когато не върви, не трябва да униваш. Защото напред има път въпреки временните неволи.

Такива имаше не малко за китайския производител на електромобили NIO, чийто продажби не успяваха да дръпнат достатъчно.

Инфраструктурата за електромобили в Китай е на път да получи солиден тласък от основните играчи на електро пазара. Това са двете най-големи електрически компании – State Grid и China Southern Power Grid, като първата ще инвестира 2.7 милиарда юана (около €350 милиона) още в рамките на тази година. Планът на China Southern Power Grid е значително по-голям, с инвестиция в размер на 25.1 милиарда юана (около €3,25 милиарда) в рамките на следващите четири години.

Вследствие на огромния спад в продажбите на ДВГ автомобили, Renault обяви промяна в своята стратегия и се оттегля от партньорството с Dongfeng, заедно с която преди години изгради завод за производство на превозни средства с двигатели с вътрешно горене в Китай.

След три седмици пауза в работата, заводът на компанията в Ношовице рестартира производството. Точно в този завод Hyundai започна да произвежда електрическия Kona през март 2020 г.

В настоящите условия на забрани, карантини и ограничения в цял свят, продажбите на автомобили като цяло бележат сериозен спад. При електромобилите тенденцията е обратна и продажбите отбелязват ръст и през март. Ето данните от няколко европейски държави, събрани от evsales.

Преди 5 години по улиците ме гледаха странно. Носех маска, както и синът ми, докато го возех с мъничкото Renault Twizy до СМГ. Двама души в това нещо? С маски? Виждах погледите пълни с недоумение и почуда, но ние имахме нужда от тези маски.