Print this page
Сряда, 20 Февруари 2013 18:27

Volkswagen eGolf ще изглежда точно така

От
elektricheski volkswagen e-golf egolf 2013 geneva
Новият електрически Volkswagen eGolf – премиера на Автосалон Женева 2013 – Снимка: AutoForum.cz
В този блог: Електрическият голф за първи път в окончателен вид на Автосалон Женева 2013.

Не че рекламите са умрели, но ако искаш хората да видят твой (бъдещ) продукт бързо и безплатно, просто "плъзваш" в мрежата малко информация, някоя и друга снимка или пък видео клипче и интернет вълната го разнася за нула време из целия свят. В ролята на "плъзгач" за новия Volkswagen eGolf сега е чешкият AutoForum.cz, където се появиха снимки на електрическия голф, вече в опаковка от седмо поколение...

Колата ще видим по време на предстоящия Автосалон Женева 2013 (кой лично, кой на снимки Laughing) и ако липсва някаква изненада, тя е в дизайна – външно eGolf не се различава почти по нищо от останалите варианти в седмото поколение на модела. Няма да има изненади и по отношение на техниката – eGolf е с показатели подобни на Nissan LEAF или Ford Focus Electric – засега големите компании или не могат или не искат да представят електро модели от калибъра на тези, които предлага Tesla Motors. Ето някои от основните параметри на VW eGolf:

  • Батерия – 26.5 кВтч
  • Пробег – до 150 км
  • Зареждане – 5-7 ч. (240V)
  • Макс. скорост – (ограничена до) 135 км/ч
  • Мощност – 85 кВ 115 кс (270 Нм)
  • Ускорение 0-100 км/ч – 11.8 сек.

Прави впечатление, че във VW като че са "взели решение" в полза на пробега, вместо на високите скорости – максималната скорост на eGolf (същата като на Ford Focus Electric) е с десетина км/ч по-ниска от тази на директния му съперник Nissan LEAF. Но шофирането на електромобил с над 100 км/ч така или иначе изтощава по-бързо батерията, tа 10 повече или по-малко не са толкова важни в случая – ако иска човек да кара eGolf по магистралата, и със 120 не е чак толкова зле, все пак.

Едно от интересните неща около все още намиращия се в тестова фаза електрически голф е, че далеч преди да излезе на пазара германският електромобил получи много добри отзиви за своите способности. Една специфична похвала е за много добре настроената система за регенеративно спиране с лопатки за командване и настройки зад волана в стил Формула 1. Предвид факта, че все още нямат електро модели на пазара, германците очевидно се подготвят подобаващо – годините тестове ще се отплатят подобаващо.

Настоящата 2013 г. е дебютна за няколко германски електромобила, а Автосалон Женева 2013 е място на което ще видим как ще изглежда и електрическия голф, и новия eUp!, а най-после и BMW i3 в окончателен вид. Продажбите ще стартират в края на годината, но след толкова чакане още няколко месеца най-много да ни нахъсат още повече. В сегашната обстановка в България темата за държавна субсидия за електромобилите не е най-актуалната, но се надяваме да влезе В бюджет 2014, за да получим и ние глътка въздух при покупка на електромобил Wink.

И за финал, ето какви актуални eGolf снимки намерихме в AutoForum.cz:

elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013 elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013_1 elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013_3 elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013_4 elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013_5 elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013_6 elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013_7 elektricheski_volkswagen_e-golf_egolf_2013_8

[От: Green Car Reports]

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Прочетено 2678 пъти Последна корекция Неделя, 17 Март 2013 13:55
Мартин Хаджистойков

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.