Критики за спирачния път на Model 3 от Consumers Reports; Мъск обещава бързи подобрения до няколко дни

Електромобили

В този блог: Критики към спирачния път на Model 3 от Consumers Reports.

Tesla Model 3 не успя да се сдобие с препоръка за покупка от Consumer Reports, чийто екип публикува резултати от направените тестове на колата.

Хората, които тестваха Model 3, направиха и няколко положителни коментара за колата, но не останаха особено доволни от спирачния път на Model 3 при скорост от 100 км/ч.

При първият тест с по-ниска скорост спирачната дистанция на колата съвпадна със споменатата в документите от Tesla, но при вторият тест бе установено, че спирачният път на колата при скорост от 100км/ч е средно 46 метра и е по-лош от на всички съвременни автомобили, които са тествали, и с около 2,3 метра по-дълъг от този на пикапа Ford F-150."

Според тестовете на CR повечето съвременни автомобили от този клас имат спирачен път от средно 39 метра при скорост от 100км/ч. Вътрешните тестове на Tesla пък показват среден спирачен път със същите гуми от 40 метра, а Motor Trend са успели да постигнат дори по-нисък резултат макар и с 19-ки спортни джанти от 36 метра.

Мъск сподели, че е възможно да са постигнали тези резултати, защото са тествали стара версия на колата, която е била от първите произведени, но втори тест с друга по-нова кола е потвърдил същите резултати, дори след като спирачките са били оставени да се охладят.

Елон Мъск побърза да отговори на критиките в Twitter и сподели, че компанията е установила, че този проблем идва от калибрирането на антиблокиращата спирачна система на Model 3, но за щастие, това може да се реши чрез дистанционно актуализиране на софтуера, а дори да се наложи хардуерна намеса тя ще бъде извършена безплатно за всички собственици на Model 3.

Друга критика, която оправиха от Consumer Reports към Model 3 е, че почти всичко в колата се управлява от централния дисплей и често се налага шофьорът да отделя поглед от пътя и ръка от волана, за да изпълнява елементарни функции.

Това е коментирано вече многократно в клипове, по форуми и други и колата просто е направена така. Който я харесва, се напасва.

Междувременно Tesla отвори резервациите за AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек.b AWD добавката ще струва $5,000, а пробегът ще бъде същият като на базовата версия – около 560км. 

Спорната версия на Model 3, която ще бъде с AWD пък ще струва $78,000 и ще те понася със 100 км/ч за 3,5 сек и ще достига максимална скорост от 250км/ч. 

Тя също така ще се предлага и с бял вътрешен интериор, който се вижда частично на снимката по-долу.

Хора в тази дискусия

Коментари (2)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
  1. Орлин

AWD версията на Model 3, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 4,6 сек няма да струва $78000, а само ще е с $5000 отгоре. Толкова ще трува performance версията, която ще ускорява от 0 до 100км/ч за 3.5 сек и е максимална скорост 155 mph (250 км/ч)

  Прикачени
  гост

Да, мерси за корекцията. Оправено.

  Прикачени
  гост
Все още няма пуснати коментари

Пусни коментар

Публикуванет на коментар като гост. Регистрирай се или се впиши в своя профил.
Прикачени (0 / 3)
Сподели своето местоположение
elektromobili-2020

Най-нови теми от форума