В този блог: С електролуминисцентна боя и малко ток електромобилът ти може да свети всякак.

Не че няма на какво друго да го демонстрират това, което виждаш на снимката, но Tesla Model S е точната колата за целта – на коя иначе ще й паснат така ефекти в стил електронна игра...

В този блог: В Китай скоро ще карат масов електромобил с 250 км пробег.

"Made in China, for China" може да ти напомня на един подобен "мотив" в България и се отнася за новия електромобил на DENZA съдружието между Daimler и BYD (Build Your Dreams) по силата на което двете компании стартираха производството на първия DENZA електромобил в китайския град Шенжен...

В този блог: На Лагуна Сека, Tesla Model S в битка срещу Brammo Empulse.

В понеделник пак на работа, но кой ни пречи и да се забавляваме? С предстоящия Formula E дебют на 13 септември, ето малко състезателна загрявка...

В този блог: До средата на 2016 г. в Хамбург ще има близо 600 зарядни станции за електромобили.

Новините за все повече градове по света припознаващи електрическата мобилност се трупат и поредният пример и с германския Хамбург...

В този блог: От 2015 г. Renault ще прави електромобилите за споделяне на Bollore.

След като първо подписаха писмо за намерения през септември 2013, сега Renault и Bollore, която стартира услугата за споделяне на електромобили Autolib, минават на етап сътрудничество с три нови споразумения – за сглобяване на електромобили, за съвместно предлагане на електро коли за споделяне, както и за разработка на нови електро модели...

В този блог: Германската тунинг компания ABT направи Volkswagen Caddy на ток за пощите.

Сред табуните от коне в централата на ABT в Кемптен сега има и едно скромно "муле" – електрически VW Caddy с мощност 65 кВ и макс. скорост 120 км/ч. Изглежда като крайност сред морето от коли с четири ауспуха наоколо, но може би в ABT намират за интересно да започнат да се подготвят за пост-горивната ера?!...

В този блог: Интензивното шофиране вдига значително разхода на сегашните електромобили.

Токът е евтин и електромобилите харчат много малко – вярно е. Това е "плюсът на батерията". Минусът е, че натоварени електромобилите вдигат много разхода – факт върху чиято оптимизация има много да се работи...