Нови по-мощни двигатели от Bafang за E-MTB и S-Pedelecs

Компоненти

В този блог: Нови по мощни двигатели за електрически колела обяви китайската компания Bafang.

Един от водещите производители на компоненти за електрически колела и скутери Bafang обяви новите средни двигатели M500 (с 250Wh) и M600 (с 350 или 500Wh), които са проектирани за максимален въртящ момент от 95-120 Nm.

Те отговарят както на нормите на ЕС при 25 км/ч и 45 км/ч (S-Pedelec), така и на изискванията на САЩ при 20-28 м/ч. Според производителя, това са най-мощните до момента двигатели за E-MTB (планински електрически колела) и S-Pedelecs.

Освен новите двигатели компанията планира да представи и варианти за интегриране на батерията в долната тръба по време на предстоящо изложение.

Всички двигатели от серията M са съвместими с батериите тип Frame In-F от серия F (370Wh или 600Wh). И двете акумулаторни батерии могат да се вземат над или под долната тръба, какъвто е случаят с полу-интегрираната батерия с максимум 1,000 Wh мощност.

Понастоящем всички батерии се състоят от 18,650 клетки, които са взети от Panasonic или Samsung, но в близко бъдеще новите модели ще се предлагат с нов стандарт, който ще включва 21,700 клетки.

Двигателите от серията М и всички свързани с тях компоненти като батерията, контролния блок, дисплея и т.н, ще бъдат инсталирани и ще се предлагат от различни марки от лятото на 2018г.

От: electrive.net

 


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (1)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Така става мислиш за едно пишеш друго. Само немци са ми в главата напоследък. Мерси за корекцията!

Стефан Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума