Обикновено кръстосваме България с нашия сервизен Renault ZOE и дългите пътувания отнемат време. Колата минава повечето разстояния в България с едно междинно АС зареждане, което отнема час и половина до 2 часа. С DC зареждане е различно. И нещата през август 2021 г. с DC зареждането в България вече са различни.

ABB влиза в златната среда при DC зареждането като мощност, с нов модел бърза зарядна станция с повишена мощност, но без необходимост от допълнителни шкафове със захранващи модули или кабели с охлаждане.

Това 1300 ме върна назад в детството, когато чествахме 1300 години България. Спонтанна асоциация, която не успях да си обясня съвсем, но се доверявам на силите и връзките, на които ние хората сме способни и усещам, че обяснението просто си вибрира някъде из ефира около мен.

Нека търговете за изграждане на DC зарядна инфраструктура в Германия започнат.

Новият National Centre for Charging Infrastructure на Германия, наречен с краткото NOW GmbH, започва да организира търгове за изграждане, поддръжка и операторска дейност на най-мащабната зарядна мрежа, която предстои да бъде изградена в цялата страна. И мащабите наистина са огромни.

Инфраструктурата за електромобили в Китай е на път да получи солиден тласък от основните играчи на електро пазара. Това са двете най-големи електрически компании – State Grid и China Southern Power Grid, като първата ще инвестира 2.7 милиарда юана (около €350 милиона) още в рамките на тази година. Планът на China Southern Power Grid е значително по-голям, с инвестиция в размер на 25.1 милиарда юана (около €3,25 милиарда) в рамките на следващите четири години.

Още блогове ...

ignor-tv.jpg
welcome-ecars.jpg