Think подаде документи за обявяване във фалит на 22 юни след като опитите за рекапитализация и преструктуриране се провалиха. Това е четвъртият срив на компанията за 20 годишната й история.
Посочен от съда попечител от базираната в Осло кантора Thommessen контролира Think и води преговорите с BD Otomotive.
Според изявлението, BD Otomotive притежава и управлява производствени съоръжения в Турция и Италия, в които лекотоварни превозни средства с ДВГ се преобразуват до електромобили. Компанията също така сглобява батерии и разполага със завод за рециклиране за литиево-йонни и други индустриални батерии. В допълнение, групата инвестират в зарядна инфраструктура за електромобили и притежава зарядни станции в Турция.
Европейското производство на единствения модел на Think, мини колата City, беше преустановено през март с цел балансиране на наличностите, след като компанията продаде само 1,043 City коли през 2010.
През 2008 г. глобалната криза почти съсипа Think, но компанията намери нови инвеститори и възобнови производството си в края на 2009 г. Think беше собственост на Ford от средата на 1999 до януари 2003 г. и е в постоянни затруднения след като беше продадена от автопроизводителя.