Засега няма кой знае колко техническа информация, защото параметрите на E-go ще бъдат различни на отделните пазари, но от Husqvarna казват, че Concept E-go тежи само 80 кг и както се вижда от снимките, идеята не е особено 'богата на батерии', което вероятно ще означава и не особено дълъг пробег. Батериите обаче се развиват бързо...
Откъм дизайн E-go привлича с 35 mm "едностранна двойна вилка" и също така едностранно рамо.
Конзолата за батерията е от алуминий, рамката и овалните тръби са от стомана, а седалката е са 'самоподдръжка'.
Електро моторът на си има и още една новарорска концепция - Husqvarna {tooltip}CTS{end-link}coaxial traction system{end-tooltip}, която вече се използва в други мотоциклети на компанията TE449, TC 449 и TE511. С този дизайн се постига обща осова опорна точка, което поддържа постоянно опъната веригата и подобрява контрола.
Естествено, като се пръкнат още подробност, веднага ще ги метнем на сайта.
[От: Gizmag]