Nissan подходи стратегически в избора на първоначални пазари с по-мек климат за електромобила, но с новия зимен пакет от следващата година 'покритието' определено ще се разшири. LEAF ще трябва да издържа на условията в по-студени държави (като нашата) - пробегът на сегашния модел намалява в студено време, при продължително използване на отоплението. Точно затова и за да отговори по-добре на потребителските нужди Nissan ще оборудва LEAF 2013 с "много, много по-ефективно" отопление.
Другото търсено подобрение е при зареждането. Сегашното 3.3-кВ зарядно ще бъде сменено с 6.6-кВ версия. Сегашният вариант осигурява до 18 км пробег с един час зареждане, а новото зарядно, което ще стане стандартно, ще дава два пъти повече пробег за час в контакта. Това означава, че когато по паркингите на моловете у нас бъдат монтирани електро колонки, докато обиколите за час два ще заредите за примерно до 40 км пробег.
eCars.bg