Print this page
Четвъртък, 30 Август 2012 09:54

Електрически скутери – плюс ли е подвижната батерия?

От
elektricheski_skuter_govecs_s14_podvizhna_bateria

След като спечели приза Европейски скутер на годината, германската Govecs отново привлича вниманието, този път с още една полезна добавка към своите електрически скутери – новият Govecs GO! S1.4 е първият електро скутер на марката с подвижна батерия. Не знаем, дали електрически мотопед на цена над €4,800 те интересува, но с това неоспоримо предимство със сигурност ще грабне нечии сърца ;)...

Батерията тежи 15 кила и макар да не е най-леката възможно, не е проблем да се прибира в офиса или вкъщи. Мне, това не е предимство само против кражба - така батерията може да се зарежда много по-лесно. Така няма да са нужни кабели, търсене на зарядни станции, а когато не можеш да вкараш скутера близо до източник на електроенергия, предимството на сваляемата батерия е наистина неоспоримо!

Всъщност, Solex вече предлага нещо подобно под формата на e-Solex, но като цяло електро скутерите с подвижни батерии все още са много малко, защото батериите са твърде тежки или пък са на трудно достъпни места и фиксирани.

Сваляемата батерия на Govecs GO! S1.4 се презарежда до 80% само за 1 час. "Догоре", обаче, става за три часа. С пълен капацитет тя осигурява пробег между 35 и 50 км, но като дава човек толкова пари, още €1,600 за допълнителна батерия какво са Laughing, та са нея S1.4 си става идеално и за доставки. С мощност като на 55-кубиков мотопед (4 кс и 54 Нм) и тегло от около само 100 кг, S1.4 има три степени на регулиране на скоростта от ръкохватката – 20 км/ч, 25 км/ и 40 км/ч.

elektricheski_skuter_govecs_go_s14_podvizhna_bateria

ОК, да бъдем накрая точни и с цената – Govecs GO! 1.4 ще се предлага от средата на септември в Германия на цена от €4,959, което го поставя между GO! S1.2 и GO! S2.4. Пробегът е по-малък от този на S1.2, а цената с €1,500 по-висока, но, хей, това е цената на възможността да си гъвкав Wink.

eCars.bg / Elektromobili.bg

Прочетено 5736 пъти Последна корекция Четвъртък, 30 Август 2012 10:26
JACtest

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.