Sidebar

20
Съб, Апр

Старт на Kona категория

Преди 5 години 5 месеца #4650 от mumojem
Старт на Kona категория е пусната от mumojem
Уместно изискано, със закъснение добавено, но от сърце, та вече има категория за Kona Electric. Да се пускаме по темите :cheer:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)
Харесано от: PETROV

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 години 5 месеца #4651 от PETROV
Отговор от PETROV по тема Старт на Kona категория
Корейците /Hyundai, Kia/ не вдигаха много шум, но изкараха конкурентни електрички преди Тесла и всички останали "ГОЛЕМИ". 500 км при 90км/час е много добре, при цени около 44к €.
Бюджетната Тесла 3 не вярвам да е по евтина в Европа /с ДДС и докарване до България/?
Интересно е колегите да разкажат впечатления от първо лице.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 години 5 месеца #4652 от sorcererals
Отговор от sorcererals по тема Старт на Kona категория
Бюджетната Тесла 3 с всички екстри се очаква в Норвегия на цена около 45000 USD, но тове е без ДДС. Тук държавата все още стимулира покупката на електрички, като не им се плаща ДДС. Иначе и тук виждам все повече Kona, ще са ми интересни отзивите след като мине зимата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 години 5 месеца #4653 от IvoAtanasov
Отговор от IvoAtanasov по тема Старт на Kona категория
Ще взема да стана един Норвежец заради тази Кона. Не стига че е по-евтина при вас, ами и държавата помага с едно рамо при закупуването на електромобил.;)

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 5 години 5 месеца #4654 от sorcererals
Отговор от sorcererals по тема Старт на Kona категория
Това е единсственият начин да постигнеш резултати в случая. А и не само.
Тук реално има вече над 200 000 електрички, като в момента е някакъв бум. Не само за лично ползване, но и за баничарки, които се купуват масово фирмено. Писал съм по-рано какви са преференциите, макар че ги ограничават или изчезват напълно в последните 1-2 години. Но през това време се подобри зарядната инфраструктура, подобриха се самите батерии, навлязоха много нови модели задоволяващи голяма част от търсенето на пазара. Иначе чакането започва от 3 месеца(Тесла) и отива до към 2г(Рено, Опел). Сега и Ауди ще имат проблем, защото LG са им казали, че не могат да им доставят батериите на предварително договорените цени, а самите Ауди обявиха вече цена за колата. Имаше и някой друг от производителите с проблеми, но не помня кой беше. И това е от последната седмица.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 10 месеца #6498 от Filbor
Отговор от Filbor по тема Старт на Kona категория
Вчера бях да зареждам на безплатна AC зареждачка. Тя има два куплунга. Когато пристигнах на другия куплунг беше една Хюндай Кона.
След около час се появи колегата на Коната. На 2-3 месеца му е колата с батерията от 64 kWh.
Оплака се, че след като спре зареждането кабелът за зареждане трудно се отключвал и му отнема известно време да успее ако въобще стане. Веднага се отключвал само, когато батерията стигала до 100%. Досега е карал само градско и ако тръгне на дълъг път с нея, то не иска и да си помисля какво би се случило. Питал в представителството, но от там не могли да му помогнат.
Днес потърсих информация и открих как може на Коната да се форсира отключването на кабела за зареждането:


Ех, как искам пак да срещна този колега и да му покажа тази възможност.
Харесано от: Stefo

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 10 месеца #6499 от Stefo
Отговор от Stefo по тема Старт на Kona категория
Все още, къде умишлено къде не, автопроизводителите спестяват редица важни неща на клиентите си по линия на електромобилите. Особено за зареждането.

Буквално през няколко дни се случва хора, които очевидно са нови в света на електромобилите да звънят недоволни по телефона или да оставят коментари по мрежата затова как било подвеждащо, че пишело на еди коя си станция, че била 22 кВт пък те зареждали със 7 кВт.

Не знам тук кой е виновен повече дали автопроизводителите, че не обясняват нещата с бордовото зарядно как стоят или, че самите хора не се интересуват малко повече от новата си придовбивка и не търсят информация за тези неща.
 

Do good, and do not talk about it!
Харесано от: Carl Zeiss

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.