Sidebar

21
Пон, Окт
4 Нови блога

Новости при регистрацията на електромобили с удължен пробег

Преди 1 година 3 дни #4557 от antibug
Здравейте.
Закупих Шеви Волт и имах много трудности при регистрирането понеже искаха да я регистрират като хибрид. Карам хибрид от доста години и знам разликата.
В крайна сметка се сдобих с протокол от представителството в Русе, за което съм им изключително благодарен, и регистрирах моята като електричерска. Но понеже обичам да водя битките докрай се заех с темата. Успях да се свържа с Министъра на транспорта г-н Попов. Човека е страшен професионалист и пое ангажимент към мен да промени нещата. Още на следващия ден ми се обади че Кат Плевен и Кат София са инструктирани да регистрират тези коли като електрически и че може да се пререгистрират и текущо регистрираните такива. Пое инициативата за която се боря да се изгради инфраструктура от зарядни станции в цяла България и да коригира текущите с високи цени като тази в Плевен Метро.
Радвам се че не се отказах и помогнах и на текущите и на бъдещите собственици на този прекрасен модел.
Надявам се да се възползват повече от собствениците на модела и да пререгистрират колите си за да не плащат данъци, еко-такси и синя зона.
Поздрави от Плевен.

Антон Стоименов
Следните потребители изказаха благодарности: firesword, PETROV, carpe_diem, IvoAtanasov, petrakis, sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 ден #4558 от earendil
Това е чудесно.. аз 3 години плащах по 400 лв данък (докато беше лизингова и регистрирана в София), а сега съм го намалил на местно ниво до 26 лв..., защото я регистрираха с мощността на генератора (84 кс) и евро 5.

Но така или иначе Опел Ампера се води в КАТ като електрически/бензин.. (т.е. хибрид) и не вярвам някъде да я регистрират така, а на друго място като чисто електрическа..

Нали все пак КАТ е единна система? Как така в Плевен и София да ги рег. по един начин, а примерно в Бургас и Стара загора - по друг начин? Системата им не би трябвало да го позволява..

Би било страхотно да се доведат нещата до край и да се промени това за Волт и Ампера в регистъра на КАТ, за да можем да си пререгистрираме колите.
В Бургас синя зона ми отказват талон за безплатно паркиране, защото в свидетелството за регистрация пише електричество/бензин.. и каквото и да им обяснявам за плъгин хибриди или ел. автомобили с удължен обсег - не ги интересува.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 ден #4559 от antibug
Въведоха типово у-е в кат и би трябвало след моята битка да ги признават във всички общини.
Следните потребители изказаха благодарности: sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 9 часа #4560 от sweeper
Моята Ампера също е регистрирана като "Автомобил с електродвигател" и имам стикер за паркиране в синя зона. В Пловдив, доколкото ми е известно, има регистрирани по този начин поне още една Ампера и един Волт. Предполагам се дължи на проведена подобна битка с КАТ-Пловдив на човека, който ги внесе. Колегата от Пазарджик също публикува снимка на талона си с регистрация с електродвигател само. Ако ви се занимава на другите собственици на Волт и Ампера, е добре да ги пререгистрирате като електромобили за да се затвърди постигнатото. Поздрави и успех.
ПС Въпреки стикера за безплатно паркиране, на два пъти вече са ми слагали скоби, които после махат с извинения ...

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 4 седмици #4569 от murry
И при мен пише бензин/електричество и данъка е на базата на генератора (26лв). Много ли е зор пререгистрирането? Реално погледнато пак ми изкараха стикер за зелена зона, но предполагам занапред ще е по-лесно ако е регистриран просто като електромобил.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 4 седмици #4570 от antibug
Няма да е зор вече защото го вкараха в системата им. Аз реално си реших проблема с един сертификат от представителство но въпреки това за да няма друг моите ядове и проблеми довърших започнатото до край и вече регистрирането трябва да е елементарно. Казаха че всички текущи също ще могат да пререгистрират своите коли.
Следните потребители изказаха благодарности: sweeper

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4587 от antibug
Имам въпрос и пиша тук за да не отварям нова тема.
Пробвах да заредя на две платени зарядни станции 22 квч и зареждането е много бавно. С бордовото зарядно зареждам за около 5 часа а на станциите пише 4 часа. Гледам клипчета как в менюто чардж на колата имат бутон чардж левъл а аз имам опция само за чардж мод за отложен старт. Тази скорост би отказала всеки да виси 4 часа на която и да е станция. Аз ли бъркам нещо.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4588 от sweeper
И при мен е така, макар че още като отключа капачето на слота за зареждане ми показва някакви много съкратени срокове, които после не се потвърждават. Моята е Ампера от 2014год., но не съм попадал на меню с Charge level. Предполагам, че опция за по-бързо зареждане има във втората генерация на Волт от 2017г,

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4589 от IvoAtanasov
Това меню го няма при Вас, така ли?

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4590 от sweeper
Благодаря за клипчето. За жалост не мога да открия такова меню на дисплея за зареждане. Но като се замисля, като че ли в началото съм попадал на нещо такова и съм избрал по-ниското ниво на зареждане, защото така е било препоръчано някъде. Утре ще се заровя обстойно в настройките.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4591 от antibug
Аз нямам такова меню. На бордовото зарядно има копче което сменя заряда но при зареждане от зарядна станция няма как да променя

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4592 от mindfreeze
Аз за първи път чувам за такова меню и дори не ми изглежда реално. Защо ще има опции за 12 и 8 ампера, при положение, че колата поддържа до 16А. Фабричното зарядно на моя Волт беше до 12А и си имаше копче за намаляне на тока (нз на колко и това зарядно умря).
А за зарядните станции, дори на най-бързата 240 волтова станция, колата може да дърпа до 16А (като към края са по-малко) и зареждането няма как да стане за по малко 3 ч. и 15 мин. В неидеални условия има по-ниско напрежение, подгряване/охлаждане на батерията и т.н., и си отнема почти 4 часа.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4593 от antibug
След няколко изгледани клипчета открих че опцията за чардж левъла ти го дава само на 120 волта защото там времето е доста повече за зареждане. На 240 волта нямаш опция защото там времето си е доста оптимизирано в сравнение със 120 волта моделите. Виждам че има модели с парк асистент, видео плеър, прогноза за времето, Босе аудио. Явно както винаги ми се падна по-орязан модел но въпреки всичко си я харесвам. Имам два добавени бутона като единия е за деактивиране на предния парктроник а другия включва някакво подобие на навигация която се рестартира циклично на няколко секунди и реално е неизползваема. Заради тази импровизирана навигация са окъртени пластмасите покрай лоста за скорост. Ако някой може да каже нещо за тази добавена навигация как се ползва ще съм благодарен. При задържане на бутона се активира на тъч дисплея и при повторно задържане се деактивира като няколко пъти се пусна сама без да докосвам бутона. Не става за ползване защото се рестартира сама.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4601 от murry
На 16 ампера не може - от станция максимално много си дърпа 14 ампера. И то не към края на чарджа :)

Опцията за 9 и 12 е когато се ползва мобилното зарядно. Това е ако искаш да си натоварваш по-малко ел. инсталацията вкъщи. Добре е да се има предвид, че мобилното зарядно има температурни датчици на plug-a и ако контакта е кофти и загрява веднага сваля ампеража.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4602 от mindfreeze
Моят Волт си дърпа 16А без проблем от станция, ако батерията не е почти пълна или празна. Имам и мобилно зарядно на 16А, което го зарежда прекалено бързо за да е 14А, стига напрежението да е ОК.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 3 седмици #4603 от murry
99% съм сигурен, че в зарядна станция зарежда 240V на 13.75 ампера. Което е и максимума на бордовото зарядно - 3.3kWh. И при 220V, и при 240V на 16 ампера подминава максимума на бордовото зарядно.

Тук Марто и колегите от eCars могат да се включат и да дадат мнение - сигурно са обърнали внимание какво си дърпат волтовете и амперите от техните зарядни станции :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 2 седмици #4614 от antibug
На няколко места чета че не ел колите не плащали винетки. Утре трябва да си купя винетка но ако наистина не е нужно ще бъде страхотно.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 2 седмици #4615 от rrumpe
Трябва да имат винетки, които си се купуват. Ти къде прочете, защото до сега не съм намирал някъде да пише че не плащат?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 2 седмици #4616 от antibug
Напиши в гугъл електромобилите не плащат винетки

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 11 месеца 2 седмици #4619 от sorcererals
Най-новата новина точо на тази тема в нета е от 2012-та. Не виждам нищо по-ново и потвърждение. Някой с електричка в България да потвърди или отрече. Аз лятто си взимах седмични за моя тролей :D

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум