Sidebar

12
Чет, Дек
8 Нови блога
× Ако всеки каже по нещичко за себе си, след като се регистрира, ще си имаме нещо като приветствена книга. Пишете в нея :)

Здравейте

Преди 1 година 1 месец #4609 от shoyl
Отговор от shoyl по тема Здравейте
Моята Кона пристигна преди няколко дни (поръчах я на изложението в Ринг мола, когато беше намалена с 10-ина %). Засега съм очарован от автомобила, може би и защото за първи път карам електричка. В града ми дава към 10-11 kwh/100km разход и е достатъчно компактна за лесно паркиране в центъра. Планирам скоро пътуване и в провинцията и ще пиша с повече отзиви как се държи и какъв е разхода на дълъг път.
Знам, че още няма много собственици на Kona EV, но може би трябва да добавим нова категория за нея във форума.
Следните потребители изказаха благодарности: PETROV

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4610 от murry
Отговор от murry по тема Здравейте
Твоята нова кона още повече ме навежда на мисълта, че е време за форумна среща да си разгледаме тролеите един на друг :D

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4611 от PETROV
Отговор от PETROV по тема Здравейте
Честито!
Ще е интересно за всички да разказваш.
А и да се види.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4612 от Касъклиев
Отговор от Касъклиев по тема Здравейте

shoyl писа: Моята Кона пристигна преди няколко дни (поръчах я на изложението в Ринг мола, когато беше намалена с 10-ина %). Засега съм очарован от автомобила, може би и защото за първи път карам електричка. В града ми дава към 10-11 kwh/100km разход и е достатъчно компактна за лесно паркиране в центъра. Планирам скоро пътуване и в провинцията и ще пиша с повече отзиви как се държи и какъв е разхода на дълъг път.
Знам, че още няма много собственици на Kona EV, но може би трябва да добавим нова категория за нея във форума.


Честито!!! Със здраве да си я караш.

На мен ми се видя доста тесничка вътре, дали можеш да споделиш мнение по въпроса, ако сте се возили повече от 2-ма примерно.

Аз в Ринг мола избрах да тествам Ioniq-a , може би трябваше Кона-та, но наистина ми се видя, че е тясно вътре. Изпратил съм запитване за тест-драйв на Кона-та в понеделник(29.10), но така и никой не ми се обади. Явно в Пловдив няма такъв автомобил за тест.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4613 от IvoAtanasov
Отговор от IvoAtanasov по тема Здравейте

shoyl писа: Моята Кона пристигна преди няколко дни (поръчах я на изложението в Ринг мола, когато беше намалена с 10-ина %). Засега съм очарован от автомобила, може би и защото за първи път карам електричка. В града ми дава към 10-11 kwh/100km разход и е достатъчно компактна за лесно паркиране в центъра. Планирам скоро пътуване и в провинцията и ще пиша с повече отзиви как се държи и какъв е разхода на дълъг път.
Знам, че още няма много собственици на Kona EV, но може би трябва да добавим нова категория за нея във форума.


Честито. Очакваме отзиви, тъй като Коната е доста добра електричка в отношение цена-пробег км. Коната която беше при мен е дадена от Хюндай за тестване и хората не ми дадоха много информация за електричката.

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4617 от Carl Zeiss
Отговор от Carl Zeiss по тема Здравейте
Здравейте на всички, току що се регистрирах и дори не знам дали пиша на правилното място.
Миналата седмица си поръчах Хюндай Кона , та скоро и аз ще се присъединя към всички вас !
От Варна съм и съм доста притеснен тъй като в момента карам добър автомобил, който много харесвам /двг естествено / и много ми е 'Х 'да ли това ще е моята кола

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец - Преди 1 година 1 месец #4618 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Здравейте
Еее супер гот си е да виждам още и още нови КарамЕЛци - магийката ставаааа.

Дали щи е Х?

Ъмммм - качи се и като се качиш пиши колко минути след като се качиш си зарязал девегето да видим кой при нас ще спечели баса :lol:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4620 от sorcererals
Отговор от sorcererals по тема Здравейте
Ще ти трябва малко време да свикнеш с особеностите, но смятам, че ще си много доволен.
Марто, аз може ли да се включа в баса с една бутилка, пък ще си я изпием заедно? :D

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4621 от sorcererals
Отговор от sorcererals по тема Здравейте
Честито за придобивката. Ще ти трябва малко време да свикнеш с особеностите, но смятам, че ще си много доволен.
Марто, аз може ли да се включа в баса с една бутилка, пък ще си я изпием заедно? :D

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4623 от murry
Отговор от murry по тема Здравейте
И най-гадната електричка след 2-3 карания става тотално "твоята кола" - усещането е съвсем друго и много ще се накефиш, гаранция :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец - Преди 1 година 1 месец #4624 от IvoAtanasov
Отговор от IvoAtanasov по тема Здравейте
Един голям процент от хората които са се качили на електричка, тоест 100% ☺️ след това са продали "бившата" ДВГ.

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4625 от shoyl
Отговор от shoyl по тема Здравейте

Касъклиев писа: Честито!!! Със здраве да си я караш.

На мен ми се видя доста тесничка вътре, дали можеш да споделиш мнение по въпроса, ако сте се возили повече от 2-ма примерно.

Аз в Ринг мола избрах да тествам Ioniq-a , може би трябваше Кона-та, но наистина ми се видя, че е тясно вътре. Изпратил съм запитване за тест-драйв на Кона-та в понеделник(29.10), но така и никой не ми се обади. Явно в Пловдив няма такъв автомобил за тест.


Мерси!
Отпред е широко - аз съм над 1.90см и се чувствам комфортно. Отзад определено е по-тесничко (особено, когато някой като мен седи на шофьорското място), но е ок, ако там седят децата, както е в моят случай. Също и багажникът не е особено голям - горе-долу колкото за 2 средно големи куфара и някоя друга торба.

Малко ме притеснява липсата на резервна гума. Някой, ако има опит с пътна помощ в чужбина при спукана гума, нека да сподели :)
Следните потребители изказаха благодарности: Касъклиев, Carl Zeiss

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4626 от Carl Zeiss
Отговор от Carl Zeiss по тема Здравейте
Здравейте отново,
Благодаря за "нахъсването" , притесненията са ми малко от по-друго естество. Не се съмнявам въобще че ще ми хареса ел-ката. В момента карам ауди А6 Allroad biturbo 14 година с всички екстри. Та един вид downgrade-вам, заради екстрите и мощността / 313 към 204 HP/ . Аудито е с въздушно окачване, което дава изключителен комфорт на возене. Живеeм във вилната зона на Кранево и всеки ден минаваме по два пъти по тежък терен. Притеснява ме да не опира кона-та отдолу , както и да не вози твърдо. С мощността смятам че ще се справя. И те така.....размисли и страсти

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4627 от murry
Отговор от murry по тема Здравейте
Разбирам те - аз мигрирах от Lexus IS250 и определено моя тролей е по-нисък клас автомобил - липсват много работи, но общото поведение на колата някак си компенсира липсата на всички готини гъдели на високия клас автомобил - поне в моя случай :)

За возията вече не знам. Моя тролей вози мазно и макар да се лакатуши повече, отколкото страхотното окачване на Lexus-а, усещането не е за по-кофти возия. За Кона-та нямам впечатления, тъй като не съм я карал за съжаление.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4629 от Carl Zeiss
Отговор от Carl Zeiss по тема Здравейте
Аз карах , но бензиновата и то по асфалт, а доколкото знам тя е доста по-лека от електрическата версия, така че със сигурност ще има разлика във возията. Мен лично ме зариби дългият пробег и липсата / почти/ на обслужване. Имам ежедневен преход от минимум 70 км, което смятам че ще ми е екстра. Супер ме е яд като давам пари постоянно за нещо , вчера да речем дадох 790 лв за предната паркинг камера на аудито.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4631 от shoyl
Отговор от shoyl по тема Здравейте

Carl Zeiss писа: Притеснява ме да не опира кона-та отдолу , както и да не вози твърдо.


Не мисля, че вози твърдо. Засега впечатленията ми са само по кварталните улички, осеяни с дупки. Преди това карах един нисък Passat, при който доста повече се усещаше.
За височината отдолу и аз имам притеснения. Особено през зимата, като натрупа и заледи. В нашия квартал хич ги няма с почистването.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец - Преди 1 година 1 месец #4636 от IvoAtanasov
Отговор от IvoAtanasov по тема Здравейте
Предполагам, че собствениците на Коната го имат това ръководство, но ще го споделя за любителите на корейските машини

Owner`s Manual Hyundai Kona Electric

Имам един въпрос към някой притежател на Кона. При включване на зарядното в нормален контакт, колко ви дава като заряд?
Коната която идва при мен зареждаше с 1.6кВч, а Nissan Leaf 2 в същия контакт зареждаше с 3кВч.

Предполагам разликата идва от портативното зарядно което върви с колата, но все пак да попитам при вас как е.

Още нещо което току що ми попадна
Цената на Хюндай Кона за Норвегия
Цената е 325 900 NUK което прави 34 200 евро или 68 400 лева.
Нека ги сложим 70 000 лв с евентуална добавена екстра, а къде идва разликата от 10 хил за ниският клас и 15 хил за високият клас в България?

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4658 от shoyl
Отговор от shoyl по тема Здравейте
При мен зарядното, с което върви, може да се сменя ампеража - от 8 до 12 ампера и при 12 ампера зарежда с около 2.6kW. Иначе, аз ползвам друго мобилно зарядно, където може амперите да се качат до 32 и тогава зарежда с над 7kW.
За Норвегия - може би цената, която е дадена, е без ДДС (ако не се лъжа там електричките са освободени).

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4662 от sorcererals
Отговор от sorcererals по тема Здравейте
Kona-та варира от 307000 до 350000 NOK според екстрите, с които се поръчва. При официален курс 1€=9,56NOK, цената и отива на малко над 36000€ за топ модела. Новите електрички са все още освободени от плащане на ДДС. При поръчка на колата след 01.07.2018, клиента ще си я получи втората половина на 2020-та. И това не е шега. На този етап само Тесла успяват да доставят кола в рамките на 3 месеца, всички останали стартират от 6-9 месеца срок на доставка.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 1 месец #4666 от Filbor
Отговор от Filbor по тема Здравейте
Здравейте,

Следя с интерес този сайт с новостите, които се появяват за Ел Колите.
Имам все още бензинов автомобил: Тойота Корола Е12, 1.4, 97кс. Обаче стилът ми на каране е, като за електрически. Реално погледнато почти нямам нужда от автомобил, защото живея до спирка на метрото и работата ми също е до спирка на метрото :). И така пак се движа благодарение на електричеството :). Шофирам веднъж седмично градско, колкото да поддържам форма и да не пада акумулатора и рядко извън градско. Така за година натрупвам само около 5000 км.

Харесва ми пълната тишина от придвижването и бързото ускорение, което имат електрическите автомобили. Независимо, че тази прекрасна тишина противоречи на желанието на тест пилотите (които съм гледал от автомобилни предавания) да получават обратна връзка от звука на двигателя. Но всичко е въпрос на свикване, а с хубавото се свиква бързо :)

Дори с моя автомобил на втора предавка, когато се движа по лек наклон по улици между жилищни блокове двигателят почти не се чува. Ако някой човек се движи по-пътя и се наложи да мина точно покрай него има няма с 10 км/ч, то усещам, че същият човек се шокира, като види колата до себе си, а пък да не говорим ако бях с електрическа кола. ... Сигурно ви се е случвало.

И след като използвам автомобила веднъж седмично следва и въпросът за батериите на отделните модели. Колко се разрежда батерията на отделните модели ако не се шофира една седмица? Или ако си имам гараж и колата е включена в електрическата мрежа постоянно за една седмица има ли някакви странични последствия?

Благодаря предварително § Поздрави

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум