Sidebar

18
Чет, Апр
× Мда, не всичко е електромобили. Ако не намираш подходяща категория за темата, която искаш да пуснеш, току що я намери :)

Неща от нета 2019

Преди 4 години 8 месеца #5664 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
Хареса ми това клипче за това го споделям, сравняват Telsa Roadster 2020 срещу други 3 хипер коли с двигатели по-няколко показателя !
Данните започват от 6:30мин. което за мен е интересното от клипа. Тоя Dodge Demon направо ме шокира с цена, което релано трябва да е най-изгодната серийна кола бензинка в света от към бързина/цена. Еидинствено максиналната и скорост е доста по малка от другите хипер коли, но това не е толкова голям минус, защото ускорението е по-важно. А и не са много местата където може да се кара с 300+ км/час !


Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 8 месеца #5665 от Carl Zeiss
Отговор от Carl Zeiss по тема Неща от нета 2019
Много ми се иска да не е така както казваш. От друга страна на се радвам, че във Варна се работи в тази посока!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 8 месеца #5671 от iceniko
Отговор от iceniko по тема Неща от нета 2019
Малки ел камиончета от Пловдивско:

www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulg...boti_milara_vliza_v/
Харесано от: carpe_diem

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 8 месеца #5672 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
money.bg/auto/eur5-000-vav-frantsiya-pre...omobil.html?amp=true

Това е добра идея за бизнес и в България и ако го няма вече, то със сигурност някои го мислят ще го има и тук скоро ! Ще е хубаво да има и конкуренция, за по-добри цени и ако и държавата субсидира (което е малко вероятно) ще е много изгодно !

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 8 месеца #5673 от carpe_diem
Отговор от carpe_diem по тема Неща от нета 2019
Еха, 8500 евро си е сделка. Жалко, че у нас няма много интерес и хората, които се опитваха да правят такъв бизнес преди години, май се отказаха.

А до Франция и обратно с транспорт и всички други разходи, цената май доста ще набъбне. Ама от друга страна пък, сигурно ще е по-лесно с регистрацията, защото доколкото знам, ако конверсията е правена у нас и не е регистрирана в друга държава първо, при нас конвертирана кола да се регистрира като електричка, май е mission impossible...

Фен съм на СААБ и карам втори такъв в момента и много бих се зарадвал третият да бъде едно електрическо кабрио например.
И тия пари и пробег ме устройват идеално (ясно, че като доста по-голяма кола от 107 или туинго пробегът ще е по-малък, ама даже и 120-150 км би било супер).

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 8 месеца #5679 от kirq4e
Отговор от kirq4e по тема Неща от нета 2019
cleantechnica.com/2019/08/10/a-2012-leaf...-150-miles-of-range/

Монтират 40 kWh батерия от новия Leaf на Leaf от по-старо поколение с малки модификации по батерията и "Gateway module".

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 8 месеца #5680 от kirq4e
Отговор от kirq4e по тема Неща от нета 2019
С 18 нови електромобила Общината ще контролира Синята зона

novavarna.net/2019/08/13/%d1%81-18-%d0%b...a%d0%be%d0%bd%d1%82/
Харесано от: carpe_diem

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 6 месеца #5720 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
Е тва със опцията да може всеки сам да си качва звук за клаксон, ако го направят, гарантирам, че ще стане мазало. Не мисля, че е добра идея да големи разлики от срандартният звук на клаксон, който се чува и най-добре. За звук на колата (и вече се предлага от някои производители на електромобили) с възможност за потребителски настройки и да звучи като спортна кола примерно е тва вече е яко.

www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0...a-%D1%89-319998.html

"Πpeдвиждa ce и възмoжнocт зa зapeждaнeтo нa coбcтвeни звyци зa eлeĸтpoмoбилитe нa Теѕlа. C тoвa мoжe дa имa пpoблeми, пoнeжe няĸoй мoжe дa зaпишe вмecтo cтaндapтния звyĸ нa ĸлaĸcoнa дa ce чyвaт пcyвни."

:lol:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5725 от firesword
Отговор от firesword по тема Неща от нета 2019
Интересно ревю на Хонда Е. Тази малка кола, въпреки ограничения пробег изглежда доста интересна и практична.
Като се има предвид и дизайна отвън, може да се превърне в новия масов (този път електрически) "Голф" :lol:

Най-много ме впччатли, че вътре има Шуко контакт 220 Волта, 1500 Вата!


Ако те хване тока, хвани го и ти :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5727 от IvoAtanasov
Отговор от IvoAtanasov по тема Неща от нета 2019
От навън изглежда доста скромно, но от вътре за мен си направо лукс :)

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5740 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
Лошото на електричките като цяло, че ги правят тесни като конксеревни кутии и това го виждам почти във всяка електричка.
Ще забележите, че на задните седалки, като седне няккой с нормлана височина около 1,85см и на главата му има точно два пръста до тавата, за разстояние до предната седалка същата работа и чувството е много неприятно !
Веднъж се возих в една Toyota auris купена нова тази година за служители на райфайзен банка и се возих отзад и аз съм 1.88см и главата почти ми опираше в тавана и уещането като цяло беше на ебати скапаната консерва, дори нивото на очите ми беше на нивото на горната греда на прозореца. Електричките са същите консерви и всичко с цел да се намали въздушното съпротивление и теглото !
Иначе тая хонда има много приятен интериор и диспеля е със идеален размер.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5743 от IvoAtanasov
Отговор от IvoAtanasov по тема Неща от нета 2019
Понеже и аз съм 1.90см и на изложението обърнах внимание на височината в електричките. Разстояние имат Коната, Кия Соул и Киа Е-Ниро отгоре както на предни така и на задни седалки. Същото се отнася и за Ауди Е-трон.

Най-много ме е страх от неизползван потенциал!

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5745 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
Да да знам за какво разстояние става въпрос, доста видео ревюта съм гледал и тези 2-3 пръста над главата за вас ако е разстояние, за мен е ужасно неприятно и подтискащо, особенно отзад ! Така, че не го броя това имане, усещането, че си в консерва си остава ! За това дадох и пример с онази тойота !
На доста модели се вижда, че ако опред е горе долу прилчина височина, то на задните седалки е доста по ниско ! Разбираемо е, че търсят по компакни размери и заради тегло и въздушно съпротивление, защото все пак има и една борба за пробег и никой не иска да изостава там.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5760 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
www.24chasa.bg/novini/article/7739678

Това го броя за мини пробив, но аз вече го казах, предстоят много големи фундаментални подобрения при батериите и до 10г. ще има голям пробив и това ще разбие на пух и прах прогнозите на разни анализаторите, че електричките няма да доминират до 2050г. !

Залагам си двата бъбрека на бас, че до 2035г. електромобилите, ще станат по евтини от бензинките и с минимален пробег от 1000+ километра и петролните шейхове да го духат !

Това обаче минава през революция при батериите, защото там има недостиг и ограничение в добива на изкопаемите елементи за тях !

Но човешката еволюция е показала, че винаги сме намирали решение на проблемите от технологично естество !

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца - Преди 4 години 5 месеца #5772 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
automedia.investor.bg/a/2-novini/40009-b...a-2400-km-probeg/amp

Това творение може да се окаже незначително, защото не се зарежда, НО подобни новини само потвърждава едно нещо за което говоря, че много инжинерни умове по света работят за създаване на по-добри батерии и се инвестират огромни пари и то в условия на конкуренция и е неизбежно това да не доведе до пробив !

Жалко, че не започна този процес преди 70 и повече години, заради петролните лобита и интереси. Отдавна колите на петрол щяха да са в музеите !

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5774 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
money.bg/inovations/evolyutsiyata-na-teh...-trae-10-minuti.html

Еволюцията е неизбежна, вложени са много усилия и умствен капацитет в този отрасъл и често ще виждаме мини пробиви, но ще има и много големи !

Спомням си първият ми gsm Сименс, нямаше цветен дисплей, но имаше wap интернет, което беше голяма работата тогава с което можеше да се свалят разни мелодии за рингтон ! След 10-15г. телефоните вече са супер мощни джобни компютри. Не ми се мисли в бъдеще какви електромобили ще има, супер бързо зареждащи с огромен пробег. И ако пробега е много голям 1000+ километра, хората с гаражи и къщи няма да им се налага да спират за зареждане !

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5781 от petrakis
Отговор от petrakis по тема Неща от нета 2019
Според мен 500 км пробег са предостатъчни, ако говорим за пътнически коли.
Другото е лакомия :D
По важно за мен е да има батерии на 800 V, 400 kW зарядни и destination charging в хотелите.
95% от времето движиш в града и не е толкова важно.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5785 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
За България 500км е доста добре, но в бъдеще, то е ясно, че този пробег ще расте, и а скороста за зареждане. В един момент дори е възможно технологията при акумулаторите да надмине възможностите на зарядните станции за които ще е нужен все по силен ток ! Пробега на днешните елетрички е много приличен и ако цената се изравни с бензиновите коли, трябва да си куку или пък с много пари, за да не избереш електричка със всичките и предимства и като подръжка, данъци, синя зона и много други !

Всички трябва да сме благодарни на Тесла, че дадоха началото на края за замърсяващите въздуха автомобили !

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5786 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
Моля ви кажете ми, че това не е вярно, кажете ми, че не сме последна дупка на кавала ??? И за да ни още по-зле това не е някоя друга държава, а Румъния с която стартирахме на еднакво ниво при влизане в ЕС, а сега къде сме ния, къде са те !!! :S

Румъния дават до 11 500 евро бонус


В момента стимули за покупка на електромобили и хибриди има в редица европейски страни. Най-сериозен е бонусът в Румъния, където държавата дава 10 хиляди евро при покупка на електромобил, като добавя и още 1500 евро, ако се бракува кола на повече от осем години. За плъгин хибрид бонусът е 4500 евро.


В Словения за лека кола на ток се получават 7500 евро, а за ван 4500 евро. В Испания бонусът е до 5500 евро за лека кола, 6000 за ван, 8000 евро за товарни автомобили категории N2 и М2 и 15 000 евро за камион.


m.dnevnik.bg/skorost/avtomobilna_industr...iiata_za_pokupka_na/

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 5 месеца #5807 от bipbip
Отговор от bipbip по тема Неща от нета 2019
www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/sinte...per-bateriia-6101793

Аз не си говоря празни приказки, много умствен капацитет е впрегнат в сферата на батериите и въпросът не е дали ще има някога революция в тази технология, а кога ! Моята прогноза е, че сметките на повечето анализатори няма да излезнат верни, които дават още 20-30г. доминация на колите с двигатели !

То по скоро най-трудното е не толкова да се направят батерии с по-голям капацитет и бързо зареждане, това са лесните неща. Трудното е да намерят начин да намалят драстично цената им и да избегнат ограниченито с добива на изкопаемите метали за производството им.

Също така и този проблем с монопола, защо Китай, като по далновидни изпревариха всички и те държат по-голямата част от добива на елементите за батериите !

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.