Вторник, 26 Април 2011 11:15

Ford реализира стратегия за по-евтини хибриди

От

Linkoln MKZ Hybrid

При появата на хибридите преди време, потенциалните купувачи имаха притеснения относно надеждността на батерията или експлоатационните качества на колата. Тези дни отдавна са отминали и хибридите са доказали своята сигурност и безопасност. Сега, за директора на Ford С. Маракби- отдел "Електрификация и инженеринг" - всичко опира до това, да бъдат намалени разходите и при производството, и на продукта.

За щастие, с всяко ново поколение хибридна система на Ford, разходите намаляват. Според Automotive News, цената на смесената система при следващия модел C-MAX Hybrid, ще бъде с 30% по-малко - спрямо цената на предишното поколение хибридна технология Ford Fusion Hybrid 2010. От момента, в който е готова следващата разработка, директор Маракби прогнозира нови 30% поевтиняване.

Как във Ford постигат това?

   - разработена собствена система за производство на батерии, които ще се произвеждат в Роусънвил, САЩ от следващата година. Всичко от окабеляването, през сензорите, до контрола, е продукция на Ford, а елементите в батерията ще са от Compact Power

   - разработена собствена хибридна трансмисия, която ще се произвежда в Детройт, САЩ

   - разработен собствен софтуер за контрол и управление на батерията и мотора, както и на цялата система - за постигане на максимална ефективност

Всички части и компоненти използвани за хибриди и електрически превозни средства, както и софтуерът, могат да бъдат използвани повторно, доколкото е възможно.

новата разработка на хибридния мотор на Ford

Тези усилия на компанията започват да дават резултат. Когато Ford представи на пазара своя Linkoln MKZ Hybrid и го предложи на цена от 35.455 долара (около 47.500 лева по днешния курс) - точно колкото бензиновата версия - от компанията очакваха 15% от потенциалните купувачи да се насочат към хибрида. Резултатът: 25% от клиентите, предпочетоха комбинираната система!

Успешното търговско представяне дава на Ford увереност, че това е правилната стратегия и води до развитие на компанията. Автопроизводителят прогнозира, че около 25% от всички продажби на коли до 2020г. ще бъдат на хибриди, Plug-in хибриди и електромобили.

повече продажби от планираното, отчитат от Ford

От: hybridcars.com; eCars.bg

Прочетено 1250 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 23:12
Стефан Николов

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.