Неделя, 01 Май 2011 12:30

Автопроизводителите странят от емблемата 'хибрид'

От
Тойота Приус

Популярността на Toyota Prius направи думата "хибрид" широко разпознаваема и помогна за пускането на пазара на множество конкурентни превозни средства от различни автопроизводители.

Освен това, производни на конвенционалните хибридни - т.нар. микро и леки хибриди - се появяват навсякъде. Въпреки това, повечето автопроизводители  изглежда, не желаят да нарекат тези превозни средства с думата "хибрид".

Буик ЛаКрос

Наскоро General Motors представи технологията eAssist, която ще бъде използвана първо в Buick LaCrosse и Buick Regal. По същество, eAssist е това, което бихме нарекли лек хибрид, но GM избягва да използва думата. Focus 2012, оборудван с шест-степенна автоматична трансмисия PowerShift на Ford също основно разчита на електроенергия,  вместо ДВГ на превозното средство при работа на празен ход или забавяне за по-ефективно използване на горивото.

Форд Мондео с PowerShift трансмисия

И не само Ford и GM постъпват така,практиката е на по-голямата част от автомобилната индустрия. С имена като Efficient Dynamics, ecoFlex и Blue Efficiency, използването на думата „хибрид” изглежда демоде.

Не смятате ли, че тази ултрамодерна тенденция може да обърка потенциалните купувачи?

bmw-vision-efficient-dynamics-concept-4 insignia_eco_flex mercedes-benz-sprinter-with-blueefficiency-technologies-540x405

Източник: hybridcars.com ; eCars.bg

Прочетено 1001 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 22:57
JACtest

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.