Понеделник, 13 Юни 2011 10:00

Хибридното Audi e-tron Spyder се 'разходи' на ЛьоМан

От
Audi e-tron Spyder hybrid на пистата

Audi продължава да разширява e-tron линията си. Автомобилният производител разкри електрифицираното чудовище в Париж 2010 - на автомобилното изложение, но този път нововъведението при хибрида с ниско окачване е липсата на покрив...

Това е превозното средство - е-tron Spyder Plug-in хибриден дизел - което Audi докара до Льо Ман този уикенд. По-конкретно, е-tron Spyder участва в "Le Mans vers le future" - събитие, провеждано във връзка с легендарната 24-часовата надпревара. Заедно с e-tron Spyder, дойде и Audi Q5 Hybrid Quattro, готовият за производство SUV, който ще влезе в продажба в края на 2011.

Audi е-tron Spyder притежава чифт електрически мотори, задвижващи предните колела, с общо 87 конски сили мощност и 352 Нм въртящ момент. Отзад седи битурбо 3.0-литров V6 TDI, 'впрягащ' до 300 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Тази мощ се предава към задните колела посредством седем степенна трансмисия. Audi казват, че системите могат да работят самостоятелно или в унисон, развивайки максимална мощност от 388 к.с. и въртящ момент с връхна точка от 900 Нм.

От Audi заявиха, че въпреки тежката 9.1 кВ/ч литиево-йонна батерия монтирана отпред, са успели да запазят теглото на автомобила под контрол и да го разпределят равномерно по шасито. В резултат на това, e-tron Spyder трябва да e много динамичен. Според информация от автопроизводителя, теглото на e-tron Spyder е 1450 кг, а задвижващата електрическа енергия, осигурява скорост от 60 км/ч, в продължение на 31 километра.

Според компанията, в градски условия тези показания са достатъчни, за да се справи в трафика. Ако не - винаги може да се разчита на дизеловия V6 отзад.Wink

003etronspyderparis2010live 004etronspyder_paris2010live 005etronspyder_paris2010live 006etronspyder_paris2010live 028etronspyder_paris2010live 029etronspyder_paris2010live 032etronspyder_paris2010live 034etronspyder_paris2010live
Прочетено 1623 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 17:14
Стефан Николов

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.