Nissan LEAF no reservations оферта

Електромобили

В този блог: Nissan смята, че нямаш нужда от резервация и задръжки, за да си купиш електромобил.

Ако има нещо, което не сме виждали, това са над 400,000 резервации за кола 2 години преди да излезе на пазара. При това само за две седмици. Това е масовият електромобил на Tesla, но в Nissan имат електро оферта сега и с нова реклама акцентират точно върху това...

"No one should have any reservations about getting an electric car today", е мотото на рекламата и (на английски) има двойно значение. Веднъж, че няма нужда да резервираш, защото LEAF можеш да си купиш веднага и втори път, че просто не бива да имаш задръжки да си купиш електромобил.

Сегашният вариант на Nissan LEAF не е с пробега, който Tesla обещава за Model 3. От началото на годината обаче LEAF получи нова 30 кВтч батерия и с нея може да се минават и над 200 км с едно зареждане. Поне стотина по-малко от Model 3 е, но наистина го има сега и двеста км си е доста прилично.

Другата закачка на Nissan e "Why wait when you can drive an all-electric LEAF now? And why drop $1,000 to stand in line when you can get $4,000 cash back and best-in-class range?” Това с $4,000 кешбек като че ли е по-скоро за щатите, но е оферта, която допреди година две нямаше за електромобили.

В Nissan изглежда залагат много на рекламата, защото според Autonews тя е пусната в петъчните издания на New York Times, Los Angeles Times, USA Today и The Wall Street Journal.

През 2015 г. продажбите на LEAF спаднаха с близо 43% спрямо 2014 и затова рекламата си идва на място. Моделът е вече на пет години и половина и очевидно му е нужно освежаване. То се очаква обаче през 2017 г., с още повече пробег. Преди време говореха за 250 км, но май ще е по-добре да се потрудят да сменят двойката с тройка.

Дали хората направили резервация за Model 3 не знаят за LEAF и рекламата би им повлияла? Това не е особено вероятно, но продажбите на електромобили за нас са изключително важни и за колкото повече LEAF продажби помогне новата реклама, толкова по-добре.

Наистина, просто няма причина да имаш задръжки да си купиш електромобил. А и както се познаваме у нас, не сме много по резервациите и чакането. Иначе казано, когато продажбите на LEAF стартират в България по-късно тази година смятаме, че търсене определено ще има. Да, най-вероятно на модела с 30 кВтч батерия.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (5)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Хехе, гяволите! LEAF-а изглежда ще е доста сполучилив, но тая закачка с Тесла, никак не ми в по вкуса, не им прави чест. Но в бизнеса и конкуренцията , това са нормални неща. Добрата новина е, че може да си го купим от представителство, тук в България, колкото до чакането- ще я видим тая работа

Илиян Звездоброев
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Имай предвид, че тази обява е американска. Там сравнителните реклами не са забранени и всички правят такива. В Европа са забранени и може би заради това не сме свиканли с тях и ги възприемаме, като нещо нередно.
Иначе Нисан Лийф официално не се внася от Рено-Нисан. Според тях, възможно е да почне продажба другата година.

Rumen Velinov
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Мда, точно тази е американската, но с друг дизайн я има и на европейски сайтове на Nissan.

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Ноо, вече ги няма, което потвърждава думите ти!

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

хаха - много забавна реклама, ... всъщност повече тъжна!
интересно защо ли толкова много хора не са предпочели да си купят Лийф-а, че даже и да си направят резервация за други Лийф-ове?!?!

пс. а защо е толкова тъжна рекламата - най-елементарното правило в търговията е "за конкуренцията или добро или нищо, и най-добре нищо!", горкия "Нисан" - имат отчайващ маркетинг ...

Последно редактиран Преди 8 години от nedi alex nedi alex
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения