DKW класика на ток – 125 км пробег и 120 км/ч

Електромобили
В този блог: Предшественик на Audi живее втори живот, вече с електрическо сърце.

Конверсията е интересно нещо. Особено на класически коли. Махаш стария задъхващ се и морално овехтял двигател, на негово място слагаш нов електромотор и в жилите на старата ти класика потича гъделичкащ ток. Време е да се насладиш на чудесните моменти отново...

В България има такива модификации, а и с времето, когато това хоби стане по-полулярно и достъпно, очаквам да се появят още. Вероятно не всички ДВГ коли обаче са подходящи за конверсия до електрически и логичният избор като че ли са малките до средни возила. Като предшественик на Audi от 1960 г.

Пренасяме се в щатите, където Ал Суакхамър от Сиатъл, заклет фен на Volkswagen и Audi, решил да преоборудва Auto Union 1000 s от 1960 (всъщност това е DKW с емблема Auto Union, предшественикът на Audi) в електромобил. На страницата на Ал в EV Album пише, че пробегът на конвертирания от него DKW е около 125 км. Това Ал постига с 60 3.4 волтови литий-полимерни батерии, а максималната скорост е доста впечатляващите 120 км/ч.

Това последното е възможно отчасти заради 3-фазния електромотор от Azure Dynamics, но и заради теглото от 1130 кг, което е няма и 200 кг по-тежко от оригинала.

Звучи чудесно, когато е готово, но е отнело на Ал към четири години и половина да завърши проекта. Похарчил е около $20,000, което не включва цената за реставриране на колата, и досега е навъртял към 2,500 км на своето освежено електро возило.

Все се канех да направя блога на тема "Пазете си класиките, ще дойде време за конверсия" и този пасва на идеята. Запазвам си го обаче за по-натам, когато се появят интересни български конверсии, а сега те оставям с видеото на Ал.

От: Gas2.org

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения