Освен това, колата е с батерия Thundersky - литиево-железен фосфат, със сравнително ниска цена - по-малко от € 300/kWh. Одобрена е от холандските власти за технически контрол и е позволено да се движи по цялата пътна мрежа.
Изследователският електромобил, базиран на VW Lupo, е разработен за наблюдение на батериите, потреблението на енергия, задвижващата система и динамиката на превозното средство. Други изследователски проекти, в които колата ще участва, включват: анализ на показателите на превозното средство, оценка на пробега, размерът на батерията, ефективно отопление на интериора, изпитване и моделиране на компоненти, анализ на регенеративно спиране, пълно моделиране на електромобила, електрически сервоусилвател на волана, софтуер за управление на превозното средство и разработването на потребителския интерфейс за информиране на водача за състоянието на превозното средство.